bjornegil Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei Hvordan kan man få fraværsassistenten i Outlook til å sende melding om fravær HVER gang man mottar en epost? For slik det er nå så får avsender kun melding første gang man sender en epost. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg mener du kan programmere en regel / rule til å gjøre dette. Svarer vagt siden ingen andre svarer. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Hei Jeg har tenkt på det, men er litt usikker på hvordan man gjør det ettersom man må velge avsender. Men skal teste det. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Hvis man skal lage en regel må man legge inn avsendere og da er jo poenget borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå