Gå til innhold

Kvinne i nød, på utkikk etter ny bærbar

Anbefalte innlegg

Etter at mine to Acer pceer har bokstavlig "gått opp i røyk", er jeg på utkikk etter en ny bærbar. Nå har jeg bladd gjennom utallige tester og diskusjoner, men er fortsatt like blank.

Hovedsaklig bruker jeg pc'n til å se filmer og surfe nett + nettspill. Utenom det så bruker jeg den til å spille CS, Spore og Sims3.

Jeg kommer aldri til å kjøpe Acer igjen, de smelter jo bort ;/

Vil gjerne finne en pc til under 10 000, batteritid = ikke viktig. Men vil gjerne ha en bærbar som holder seg kjølig, og har en grei vekt. Og som takler spillene mine og avspilling av film.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at mine to Acer pceer har bokstavlig "gått opp i røyk", er jeg på utkikk etter en ny bærbar. Nå har jeg bladd gjennom utallige tester og diskusjoner, men er fortsatt like blank.

Hovedsaklig bruker jeg pc'n til å se filmer og surfe nett + nettspill. Utenom det så bruker jeg den til å spille CS, Spore og Sims3.

Jeg kommer aldri til å kjøpe Acer igjen, de smelter jo bort ;/

Vil gjerne finne en pc til under 10 000, batteritid = ikke viktig. Men vil gjerne ha en bærbar som holder seg kjølig, og har en grei vekt. Og som takler spillene mine og avspilling av film.

Takker for alle svar!

Vet ikke hva du synes er grei vekt på en bærbar maskin!

Men denne kan vel kanskje være et alternativ? PC med midt på treet spesifikasjoner, og til en grei pris!

Den har også en meget stor skjerm.. Vet ikke om du har noen ønsker der?

Endret av xstnc
Lenke til kommentar

Takk for svar :) Med grei vekt mener jeg ikke over 3,5-4kg.

Er denne asusen er grei når det kommer til multitasking?

Skjermen trenger ikke å være så stor, så lenge kvaliteten på bildet er grei.

Endret av Twinco
Lenke til kommentar

Da har jo den grei vekt da! :)

Det er nok litt begrenset på kraft når man setter budsjett på laptop til 10.000,- men dette er en helt kurrant PC som duger greit all-round. Har ikke erfaring med den direkte, men ut i fra hva jeg kan se - så skal multitasking gå greit (om det ikke er snakk om hele Adobe CS5 pakken på en gang osv.)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...