One Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 jeg sprøver å spille starcraft II på skolen, men de har stengt battle.net. For å spille må man inn på denne siden. Siden er blokket, men kan jeg ikke bruke en proxy på en eller annen måte? men ossen kan jeg legge inn proxy i spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Installer UltraSurf. Et bra proxy-prog. http://ultrasurf.en.softonic.com/download Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 fint å vite at vi får kunnskapsrike folk i framtida spille framfor lærdom er fint vettu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg spillte Gta. Vice City i hele fjor Eneste spillet nesten som funka bra på skole-pc'n Endret 17. september 2010 av Slettet-8rOh9Y6a Lenke til kommentar
One Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 har ikke sagt at jeg spiller i timene... spiller i midttimene følger faktisk med på skolen hadde du giddi å legge ut installasjons fila et sted? alt er stengt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 har ikke sagt at jeg spiller i timene... spiller i midttimene følger faktisk med på skolen hadde du giddi å legge ut installasjons fila et sted? alt er stengt http://ultrasurf.en.softonic.com/universaldownloader-launch prøv denna Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da har jeg slettet 25 innlegg, noe som utgjorde nesten hele tråden. Dere (spesielt et par av dere) burde vite bedre! Neste gang vil det få følger. Reaksjon på moderering skal som vanlig ikke tas i tråden, men på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå