Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæreste gjorde noe merkelig

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

vi har vært sammen i to år.jeg har egen nøkkel til huset hans. men i går fant jeg den ikke. jeg endevente hele huset omtrent men borte var den og han hadde ikke sett den. jeg syns det var merkelig siden jeg aldri roter bort nøkler. har de alltid på et fast sted. i dag på morgenen så hører jeg noe som ligner lyden av nøkkelringen jeg har på nøkkelen i det han skal til å gå. og riktignok ligger den plutselig på sitt faste sted. jeg skrev en mld om at om han ville han den tilbake så var det greit for meg men jeg lurte på hvorfor han tok den og la den tilbake. jeg fikk til svar at han ikke ville ha den tilbake. jeg spurte om hvorfor han hadde tatt den da og jeg får ikke noe svar. jeg gidder ikke mase mer over sms men må innrømme jeg lurer fælt på hva dette kan ha dreid seg om. noen ideer?

jeg er også ganske sikker på at hvis han hadde funnet den så hadde han sagt ifra. og jeg fatter ikke hvor han kan ha funnet den når jeg selv har letet absolutt overalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei han hadde sine nøkler da han gikk. han sa hadet men nevnte ikke nøkkelen og han vil heller ikke svare meg på hvorfor han tok den i utgangspunktet.

at han fant nøkkelen er heller usannsynlig da hna kun tok en kjapp dusj, kledde seg å gikk. nøkkelen lå ikke så tilgjengelig, det vet jeg da jeg leta i hele går, absolutt overalt

Lenke til kommentar
Gjest Nøkkelen

Hmm. Kansje ikke så mye å legge seg opp i? Hvor lenge kan nøkkelen ha vært borte?

Hvor ofte bruker du denne nøkkelen?

Kan jo være en grunn for at han har brukt den og glemt å legge den tilbake, og når du spør etter nøkkelen på kansje en litt beskyldene måte så legger han den tilbake uten å si noe for å unngå kryssforhør og mistenksomhet fra din side. En plan som da ikke gikk slik den skulle.

Er du ofte mistenksom på hva han kan drive med når du ikke ser?

Kansje du er litt sjalu og overmistenksom.

Høres litt ut som om du tenker det værste kan være mulig.

Oddsene er nok veldig mye høere for at han rotet bort sin egen slik Eksentron sier enn at han har et harem med nakne damer i huset som ha holder skjult for deg.

Lenke til kommentar

han har ikke rota bort sin egen for den lånte jeg i går. den var kun borte i en dag. jeg bruker "min" nøkkel hver dag jeg.og jeg har ikke spurt på en beskyldene måte. jeg spurte naturlig nok om han hadde sett den fordi jeg fant den ikke. thats it.

og nei jeg tenker faktisk at det ikke er noen big deal og derfor forstår jeg ikke hvorfor han tok den. jeg er ikke noen overdramatiserende sjalu type.

nei han er ikke utro, såpass tillit har jeg til min egen kjæreste. jeg tror som sagt det ikke er noen big deal og derfor lurer jeg på hvorfor han ikke sier noe.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så vansklelig å ta det opp med han hvorfor han oppførte seg sånn. Dere har jo tross alt vært sammen en stund

jeg har sendt en mld siden han ikke er hjemme. får ikke noe svar, han bytter bare tema så da gidder jeg ikke mase mer over tlf.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hvorfor skilsmisse raten er så høy... Lage så mye spetakkel utav en filleting a gitt... Hva skjer når det er noe helt forferdelig han gjør, feks glemmer å legge ned dolokket?

Er da stor forskjell på å lage problemer ut av ingenting og spekulere. Om min samboer hadde tatt min nøkkel og lagt den tilbake dagen etter og i tillegg påstått han aldri har sett den så hadde jeg også undret litt på hvorfor uten at jeg nødvnedigvis hadde lagt noe mer i det

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hvorfor skilsmisse raten er så høy... Lage så mye spetakkel utav en filleting a gitt... Hva skjer når det er noe helt forferdelig han gjør, feks glemmer å legge ned dolokket?

Er da stor forskjell på å lage problemer ut av ingenting og spekulere. Om min samboer hadde tatt min nøkkel og lagt den tilbake dagen etter og i tillegg påstått han aldri har sett den så hadde jeg også undret litt på hvorfor uten at jeg nødvnedigvis hadde lagt noe mer i det

Trådstarter maser jo på`n hele tida... I tillegg må hun opprette en tråd på forumet om hva dette crazy nøkkelmysteriet kan være... Det forteller meg at ihvertfall TS lager en ganske stor sak ut av noe helt tullete.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Trådstarter maser jo på`n hele tida... I tillegg må hun opprette en tråd på forumet om hva dette crazy nøkkelmysteriet kan være... Det forteller meg at ihvertfall TS lager en ganske stor sak ut av noe helt tullete.

maser? jeg har sendt en mld og thats it. jeg har heller ikke laga noen stor sak ut av det jeg har bare lurt litt på hvorfor lyve om at han har tatt den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
maser? jeg har sendt en mld og thats it. jeg har heller ikke laga noen stor sak ut av det jeg har bare lurt litt på hvorfor lyve om at han har tatt den.

Jeg har konferert med kuleramma og den viser 3 meldinger, i tillegg til en forumstråd om en nøkkel som dukket opp.... Det er kanskje ikke en stor sak hvis det hadde vært mord vi snakker om, men en nøkkel, kom igjen....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...