Razorlight Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hei, dere! Jeg konfirmeres om drøyt et halvt år og har planer om å dra til England like etterpå. Vil tro at reisemålet går til London, for å se Stamford Bridge. Det jeg lurte på, er om noen har noen anelse på kostnader tilsammen? Kommer til å velge billigst mulig hotell (skal bare sove der liksom) og billigst flybillett (Who cares om jeg må betale for å gå på do?). For å få med meg en Premier League-kamp vil jeg helst dra en helg og være der tilsammen ca. 3-4 dager. Anelser om kostnader? Endret 17. september 2010 av dreaMz Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Du kan jo se på disse firmaene som arrangerer fotballturer da. F.eks Steve Perryman sport travel og et par andre. Der er det ofte fly + hotell + fotball-billetter inkludert i prisen. Endret 17. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Du kan jo se på disse firmaene som arrangerer fotballturer da. F.eks Steve Perryman sport travel og et par andre. Der er det ofte fly + hotell + fotball-billetter inkludert i prisen. Takk for tipset! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Alene til London som 15-åring? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Alene til London som 15-åring? Har ikke sagt noe om å dra alene. Jeg lurer bare på kostnader. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Alene til London som 15-åring? Har ikke sagt noe om å dra alene. Jeg lurer bare på kostnader. Antallet som deler bosted er temmelig viktig når det gjelder kostnader. For en vil sannsynligvis ungdomsherberge være billigst. For flere vil gjerne hotellrom med flere senger, eller leilighet bli billigst pro pers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå