nagina Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tenkte jeg skal teste dette eller rettere sagt begynne med dette, men... har tenkt å kjøpe det via online, altså laste ned? Funker CDON.NO til det? PCen jeg laster med er ikke PCen jeg skal ha spillet på, bare så det er sagt. Er bare litt confused, morgen-trøtt, tenker ikke klart, kanskje jeg er små dum atm Hjelp!= Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det skulle vel gå bra det? Er jo et blizzard spill så det burde funke å bare flytte over filene du laster ned til en annen maskin Eller evnt så kan du legge installeren på den pcen du skal spille på. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 http://downloads.cdon.com/index.phtml?action=nav_page&navigation_id=23740 Ser ikke ut som SC2 var på download section^^ Har null interesse for støvsamlere vet du, andre gode sider utenom blizzard store, hvor man for cd-key for å aktivere det via battle.net? Lenke til kommentar
Patton Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Alternativt kan du kjøpe Starcraft 2 i butikk/online-butikk, registrere keyen på battle.net og kaste vekk spillkover + DVD som du ikke trenger lenger. SC2 kan du alltids laste ned fra Battle.net når og hvor som helst. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Glemte å oppdatere her Ja,gikk bare for battle.net, 100kr dyrere men sikkere enn andre online muligheter dessuten har jeg ikke mulighet å gå i butikken Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Glemte å oppdatere her Ja,gikk bare for battle.net, 100kr dyrere men sikkere enn andre online muligheter dessuten har jeg ikke mulighet å gå i butikken Flott God gaming ! Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) hvor er det absolutt billigst å bestille spillet ifra nå? Endret 17. september 2010 av Bulf Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 hvor er det absolutt billigst å bestille spillet ifra nå? Lefdal vil jeg tro. 299,-, bestilte nettopp en kopi til så jeg kan få spilt litt terran og zerg også uten å bli gruset Mulig du finner det billigere på nettet noen plasser men da er det isåfall cdon.com og der var det dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå