Leeson Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Her må noen virkelig hjelpe meg, for jeg står fast. Vil gjerne legge inn xp på Raptoren men får det ikke til. Jeg finner disken i windows, har partisjonert og formatert. Men jeg xp finner ikke harddisken når den skal velge vilken partisjon den skal legger windows på. Har lest gjennom mange topics på dette, og har skjønt at jeg må trykke f6 og legge in drivere. Er det da noen som kan hjelpe meg finne s-ata drivere til Abit IT7-MAX2 hk? Jeg har søkt på google og vært på Abits hjemmeside, uten resultat, er det noen som kan gi meg en link? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 du må ha en driver disket med sata drivere hakke peiling hvor du finner den Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det fulgte vel med en driver CD eller diskett, til HK'et...? Om det er en diskett, så er det jo ikke no problem. Om det bare er med en cd, må du overføre filene til diskett. Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Ja det fulgte med drivere til hk, men ikke til s-ata. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Tar jeg ikke helt feil, så er filen du trenger til XP, ikke til HK. Jeg har akkurat installert samme saken selv. ( 2 timer siden) Send meg E-post adressen din så kan jeg sende deg fila. RKS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå