Mikkis2k Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hei bestilte just en OCZ Vertex 2 SSD 40GB 280mb/270mb denne skal brukes som OS disk til win 7. hvor skal jeg instalere drivere? på OS disken eller den seperate disken som jeg skal bruke til å instalere spill på osv.. ? har 1x Samsung f3 1TB 1x WD greenpower 1TB (brukes til media altså filmer,musikk,prosjekter osv) takker for hjelp. Endret 17. september 2010 av Mikkis2k Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 I ssd-tråden ligger svaret / raskere sett av noen SSD-freaks. Du burde legge drivere sammen med OS, det er ikke så store drivere. Hva betyr OCZ Vertex 2 SSD 4GB 280mb/270mb Det er ikke plass til OS her. Men du burde nå ha drivere sammen med OS + de programmene du bruker mest. Ellers er jo halve poenget borte. Hvis du vil ha et stalltips så merk deg at det heter SSD som i solid state drive og ikke disk. Dette er pga det ikke er noen disk i den. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 I ssd-tråden ligger svaret / raskere sett av noen SSD-freaks. Du burde legge drivere sammen med OS, det er ikke så store drivere. Hva betyr OCZ Vertex 2 SSD 4GB 280mb/270mb Det er ikke plass til OS her. Men du burde nå ha drivere sammen med OS + de programmene du bruker mest. Ellers er jo halve poenget borte. Hvis du vil ha et stalltips så merk deg at det heter SSD som i solid state drive og ikke disk. Dette er pga det ikke er noen disk i den. hehe bare en typo! er 40gb:) joa.. men er vant å si disk:P blir bare slik ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Legg OS + drivere på SSD Det gjør ikke noe om den er 80% full, den er like rask. Du kan jo gjøre visse endringer hvor du endrer all tullelagring OS genererer over på annen spinne-disk osv. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Legg OS + drivere på SSD Det gjør ikke noe om den er 80% full, den er like rask. Du kan jo gjøre visse endringer hvor du endrer all tullelagring OS genererer over på annen spinne-disk osv. er det noen plass jeg kan finne ut av hvordan jeg gjør det:)? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 SSD-Benchmark-tråden. De øverste postene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå