Gjest MillyM Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er en fyr jeg driver og møter og har sex med. Vi datet noen ganger før vi endte opp i halmen. Vi har aldri avtalt at det skal være slik, så jeg er litt usikker på hvor jeg har han. Tør ikke spørre direkte i fare for å virke dum. At han sier "selvfølgelig er det bare sex" Jeg merker at jeg holder veldig igjen, og det kan det virke som han også gjør. Vi begge har blitt såret av tidligere forhold. Jeg er redd jeg skal "bevege" meg for langt i forhold til hva han synes er greit, så derfor opptrer jeg som veldig kald (noe som sikkert kan tolkes som uinteressert). Hvordan jeg jeg vise han at jeg er småinteressert uten å si det direkte? Og hvordan kan jeg se om han er interessert eller ei i noe mer? Vi begge er ganske sjenerte når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lukter han på håret ditt og slikt? Føler du at han er forelsket i deg på noe vis som kosing osv. eller er det bare straight to business and done with it? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Prøv å gradvis oppføre deg mer varmt og åpent mot fyren og se hvordan han reagerer. Du trenger ikke å si det du føler direkte, kroppsspråk og måten du snakker til ham på burde være nok til at han skjønner lunta. Ser du en tilsvarende oppmykning fra hans side er det et grønt lys. Hvis ikke får du enten la det ligge og bevege deg videre, eller spørre ham rett ut hva han vil. Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Vi pleier å snakke sammen ett par timer før det etter hvert skjer ting. Starter med kosing som en del av vorspiel før det går over til å bli mer "dristig". Han er generelt forsiktig, så det er nesten alltid jeg som må ta styringen. Jeg får litt følelsen av at han vil kose ellers også, men at han er usikker på meg. Jeg er usikker på han, så jeg tar heller ikke initiativ. Det er lite av lukting på hår :!: Men har lagt merke til at han titter på når jeg "sover". Og vi kliner alltid når en av oss skal dra. Ser han er ofte innom en profil jeg har på nett, og han kommenterer alltid bildene mine og det som blir skrevet på f.eks facebook. Dette trenger jo ikke bety noe men. Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Prøv å gradvis oppføre deg mer varmt og åpent mot fyren og se hvordan han reagerer. Du trenger ikke å si det du føler direkte, kroppsspråk og måten du snakker til ham på burde være nok til at han skjønner lunta. Ser du en tilsvarende oppmykning fra hans side er det et grønt lys. Hvis ikke får du enten la det ligge og bevege deg videre, eller spørre ham rett ut hva han vil. Bra tips Hva kan jeg gjøre for å oppføre meg varmt? Har en tendens til å bli litt for kompisaktig. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vi pleier å snakke sammen ett par timer før det etter hvert skjer ting. Starter med kosing som en del av vorspiel før det går over til å bli mer "dristig". Han er generelt forsiktig, så det er nesten alltid jeg som må ta styringen. Jeg får litt følelsen av at han vil kose ellers også, men at han er usikker på meg. Jeg er usikker på han, så jeg tar heller ikke initiativ. Det er lite av lukting på hår :!: Men har lagt merke til at han titter på når jeg "sover". Og vi kliner alltid når en av oss skal dra. Ser han er ofte innom en profil jeg har på nett, og han kommenterer alltid bildene mine og det som blir skrevet på f.eks facebook. Dette trenger jo ikke bety noe men. Hadde dette vært meg så hadde det betydd at jeg ER interessert i deg Det at han ikke tar mer initiativ kan være fordi han merker at du holder litt tilbake og er usikker, ergo blir han også usikker på om det han egentlig vil gjøre med deg er greit. Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hadde dette vært meg så hadde det betydd at jeg ER interessert i deg Det at han ikke tar mer initiativ kan være fordi han merker at du holder litt tilbake og er usikker, ergo blir han også usikker på om det han egentlig vil gjøre med deg er greit. Det litt slik jeg føler det. At han er usikker fordi jeg er usikker, og jeg er usikker fordi han er usikker. Hvordan kan jeg vise at jeg liker han? Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Oida, der skrev jeg visst NoxRy sitt sitat som mitt eget...sorry, ikke helt stødig på disse forumgreiene enda Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hehe, det går bra. Sitat er til for å brukes Vell for å prøve å svare på spørsmålet ditt så er det greit å vise interesse mot ham, så du kan jo aktivt invitere ham med på ting, som f.eks. å se en film sammen. Hjemme i sofakroken er seff mest kos Nå skal det sies at jeg ikke har allverdens erfaring selv, men siden jeg er gutt/mann så tror jeg like vell dette vil hjelpe ham i å forstå at du er interessert også Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vi ser alltid film før noe mer skjer, faktisk. Vet ikke hvorfor han alltid spør om å se film, når det på en måte er inneforstått at det blir sex etterpå. Hvorfor er han ikke mer direkte om han bare er ute etter sex? Jeg ba han nå nylig hjem hos meg, men pga. mitt boforhold for tiden, så ble det til at vi tok det hjemme hos han. Vi har aldri vært fysiske i sofaen. Hvordan kan jeg da vise at jeg er åpen for litt sofakos, uten å måtte være fysisk? Vil føle meg så dum hvis han avviser meg...mulig han tenker akkruat det samme også. Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Snakk med han om det da vel? Kan jo ikke tape noe på det. Sikkert litt vanskelig når dere er i den situasjonen dere er, men jeg ville gjort det uansett. Føler du at det kanskje er følelser involvert for din del vil det såre deg mye mer hvis det viser seg at han kanskje ikke liker deg på den måten allikevel.. Blandet signaler kan lett bli gitt hvis du er usikker og prøver å oppføre deg varmt hvis han selv er usikker på hva du vil. Jo lenger tid det går, jo mer blir de sterke følelsene utviklet så jeg ville nok prøvd å ta meg en liten samtale med personen. Dette kan du kanskje gjøre litt forsiktig en dag dere koser med en liten kommentar; 'Hva syns du om meg?' og ta samtalen om det er muligheter for ett forhold derfra. Etter hva du har fortalt her syns jeg det virker som at han liker deg veldig godt og ikke minst respekterer deg. Ta deg en prat med han om det du før det går for langt for din egen del Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vet det beste er å spørre, men når jeg selv er litt usikker på følelsene mine, så blir det ekstra vanskelig. Jeg er ikke skikkelig "into" han enda, men han er absolutt en som jeg synes er verdt å prøve ut noe mer med Vi begge har relativt nylig blitt dumpet, så dette gjør at jeg ( mulig han har det også ) har en beskyttende mur rundt meg når det gjelder det motsatte kjønn. Redd for å bli såret igjen. Derfor vet jeg også at jeg burde snakke med han om det, men samtidig mener jeg fallhøyden er så stor så jeg skal bli avvist igjen. Går det ikke å "teste" han ved å f.eks nevne andre menn for å se hvordan han reagerer, eller noe jeg bør si (uten å være for direkte) som kan få han til å skjønne at jeg er interessert? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Går det ikke å "teste" han ved å f.eks nevne andre menn for å se hvordan han reagerer, eller noe jeg bør si (uten å være for direkte) som kan få han til å skjønne at jeg er interessert? Don't. Det er teiteste greia ever. Hvis du vil ha sofakos, så vis det. Ikke sett deg i andre enden av sofaen, men inntil han. Kan hende han blir litt mindre usikker om du tar initiativ der òg. Hvis du blir avvist, vet du i hvert fall hvor landet ligger. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Enig. Å nevne andre menn vil nok gi ett han enda mer å gruble på. Så det vil bare virke imot sin hensikt Lenke til kommentar
Gjest MillyM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er sant... nevnte for han at det er flott å ha ei slik 'ordning' som det vi har, og slippe å ta med seg menn hjem fra byen. Da begynte han å snakke om noe helt annet. Så det var han ikke interessert i. Samtidig sa han noe en gang som indikerte på at det er bare meg han har sex med. I tillegg så var jeg hos han 4 ganger i løpet av 3 uker, og da hadde han ikke skiftet sengetøy heller...det ville han vel ha gjort om det var flere. Burde han vel ha gjort etter mine hvert enkelt besøk også Mest sannsynlig er han kun ute etter sex, men hvorfor er han da så usikker og lite direkte? Ingen andre menn jeg har hatt sex-forhold til har vært slik. Og i tillegg har de bare tatt kontakt sånn type kvart på 3 ei helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå