spaks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei, skulle prøve ut HDMI kabelen fra PS3en min og slenge fra skjermkortet til pcskjermen, men det er ikke plass i skjermkortet, den treffer rett og slett veggen i kabinettet.. er frustrerende.. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva treffer hva i hvilket kabinett? GTX 480 bruker Mini HDMI... Lenke til kommentar
spaks Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Det gjør det ja? siden på hdmien treffer kanten på kabinettet "Antec twelve" Men går utifra etter det du sier da at jeg må kjøpe en mini hdmi? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Skal følge med mini HDMI til HDMI adapter med i bundlen til grafikkortet ditt. Gjorde det iallfall på mitt GTX 460 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Problemet hans er ikke kabeltypen, men rett og slett plasseringen på kontakten på skjermkortet. Theo343 har samme problem, og du må vell slipe og modde litt på kassa i verste fall for å få det til å gå opp i opp sannsynligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå