Arnakke47 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg har lagt ved bilde av det jeg søker svar på. Faktisk har jeg lest innleggene i dette forum fra 1. juni fram til i dag; 3-4 andre har hatt samme problem som bl.a. blev beskrevet i innlegg #7714. Dessverre var det i denne perioden ingen som kunne bidra med en løsning. Jeg har stock 2.1 installert (i motsetning til #7714) og root'et ROM'en med hjelp av Universal Androot. Når 'bildet' dukker opp etter 'HERO' logo'en på svart bakgrunn, trykker jeg på volum- pluss returknappen og kommer inn til: Android system recovery utility Use trackball to highlight: click to select. reboot system now apply sdcard:update.zip wipe data/factory reset E:Can't open /cache/recovery/com mand ...her gjorde jeg en 'wipe data/factory reset'.... Rom'en er forsatt root'et...lastet ned og installerte apps som krevde det etterpå. Er det ikke slik at 'home' + 'power' skal fører èn direkte inn i 'recovery mode'? Derfor er jeg livredd jeg skal 'bricke' mobilen, hvis 'recovery' da ikke virker som det skal. Hører gjerne fra dere med råd og/eller veiledning...... HER HAR JEG GJORT EN TABBE.....dette innlegget hører til i "HTC Hero....it just makes sense" Kan moderator være så snill å sørge for dette innlegget blir fjernet? Endret 21. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har du installert et permanent recovery image? Hvis ikke kan du gjøre det med unrevoked. Hvis du ikke vil gjøre det laster du ned ROM Manager og går i recovery derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå