sinnaelgen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i reserve batteri til musen logitech cordles click plus. jeg merker tendenser til at kapasiteten til de originale batteriene begynner å bli dårligere uten at ejg har endret brukermønstret - full oppladning holder ikke lenger 2 uker - 1 timers oppladning skulle holde ca 2 uker men etter 2 times ladning holder det knapt en uke - jeg må ladde 2 timer før indikering av dårlig batteri forsvinner ( det skulle holde med en time ). utsendemessing så er det 2 stk stavbakterier av AA typen. bateriene er av den oppadbare typen på 1.2 V (2.4 V totalt). de originale batteriene er satt samme som en pakke. de henger samme med en plastdings mellom i hvor grad det har noen praktisk betydning er jeg usikker på. å bruke standard batterier på 1,5 V er uaktuelt . det advares om at spenningen vil bli for høy. kapasiteten har ikke så veldig mye å si så lenge den er minst like god som de originale. jeg kunne skaffe meg noen standard oppadbare batterier av AA typen men vil unngå det da jeg kan glemme meg og plaserer musen i hurtig-laderen. dette ville ødelegge batteriene. samt at en oppladning ville ta 7 timer så det jeg er på jakt etter er hvor jeg kan få tak i oppadbare batterier av AA typen som tåler hurtig ladding. spesifikasjon på de originale batteriene er : L-LC3 H-AA 1800 mAh. nå klarte jeg ikke å finne hva betegnelsen L-LC3 og H-AA betyr. Det eneste jeg vet er at det er batterier som er beregnet på hurtig ladding,- at det er helt oppladet etter ca en time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå