spen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har windows vista idag. På denne er det 3 partisjoner. Den ene er en standard C partisjon med mine filer, mens den andre heter data og er på 123gb (aldri brukt denne), den tredje er på 10gb(aldri brukt denne heller). Kan jeg bare formatere alle? Jeg vil formatere og innstalere windows 7. Når jeg setter i windows 7 disken og velger egendefinert slik at jeg kan slette og formatere partisjoner og trykker format på en av partisjonene går det kun 5 sekunder før den er ferdig, er dette korrekt, husker det tok mye lenger tid på tidligere os? Kan jeg innstalere windows 7 og sette i noen av recovery cdene fra vista som følgte med pcen (acer) for å få tilbake enkelte av programmene som f.eks cisco any connect? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Formateringen går raskt med Win7 ja. Og nei, du kan ikke bruke recovery partisjonen/CDen til å få tilbake enkelte programmer. Enten alt eller ingen ting (altså enten vista eller Win7 uten disse programmene) Du finner dem sikkert på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå