Gå til innhold

Trenger tips til android-app som skal utvikles som et skoleprosjekt

Saev

Anbefalte innlegg

Denne kunne like gjerne havna under programmeringsforumet, men eg føle det kan vær meir retta mot dette forumet, ettersom det er her brukaren er.

Det har seg slik at eg skal utvikla ein android app i eit skuleprosjekt(kan væra såpass stor at den blir ein master oppgåve), derfor treng eg idèar til kva eg kan utviklar. Oppgåva eg eigentleg hadde vart trekt av oppgåvegivaren rett før eg skulle i eit lengere møte med dei, så nå må eg komma med ein eigendefinert oppgåve.

Det kan væra innan kva som helst eigentleg, men det er foretrukket at det er nytenkande og litt utfordrande.

Er det då ein android app som de saknar, eller kan se større nytte i? Eg tar imot alle mulige forslag ;D

Tore

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere hatt iPhone et par år, og har funnet en app der som heter TouchBB

Dette er en app som kan brukes som en forumklient for blant annet phpBB

Denne savner jeg rett og slett på SGSen min..

Noe i den stilen kunne vært en god greie å få utviklet.. :)

TouchBB avhenger også av at man har et script på serveren som kjører forumet..

Lenke til kommentar

Eg veit ikkje om dette eksisterar, eg tenkte på dette under ei forelesing, då temaet var frigjering av rådata slik at andre kan bruke det.

Eg går ut frå at kalenderen kan registrere kvar ei hending skjer, med GPS-koordinatar e.l. Lokasjonsdata kan ein så bruke for å finne vêret gjennom dagen med t.d. Yr.

La oss seie at eg legg inn ei forelesing kl. 10-12, og kvar denne skal vere. Eg har på eit vis informert telefonen om at eg brukar ca. 1 time kvar veg for å kome dit og heim igjen. App-en eg tenker meg vil då sjekke vêret for områda eg skal gjennom, og t.d. foreslå at det er lurt å ha med paraply, sidan det er meldt regn etter forelesinga (dette skjedde forøvrig i dag, det var fint vêr då eg reiste, og masse regn då eg skulle heim).

Dette kan sjølvsagt òg kombinerast med andre apps, t.d. Trafikanten (for Oslo sin del i alle fall), som kan sjekke om det er nokon avvik (stengte vegar, innstilte avgangar o.l.) og foreslå ei alternativ rute om nødvendig.

Kort sagt ein app som sjekkar daglegdagse ting for deg, så du ikkje treng å gjere det sjølv. Om det er stort nok for oppgåva veit eg ikkje, men det var ein idé. :)

Lenke til kommentar

Noe tydeligvis ingen har klart å få til enda er å lage en app som gjør det mulig å sette opp telefonen (med Android OS) til å gå ut på Internett over WiFi via en proxy server.

Finnes noen famlende forsøk på app'er (som ikke virker), eller rotete løsninger som går ut på at du må roote telefonen først. Good luck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...