anonymus94 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei. Jeg lurer på om det går an og bruke airport express mot normale nettverk (routere). Jeg hadde planer og koble opp min eksterne harddisk opp mot nettverket mitt så mot macen min. Noen som vet. Ble ikke noe serlig klok av apple sine sider... http://www.apple.com/no/airportexpress/specs.html Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jepp, airport express kan settes opp som client, da kobler den seg opp trådløst mot en annen ruter/tilgangspunkt Bruker dette selv til å streame musikk, og så har jeg en medieavspiller koblet til ethernet porten! Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Jepp, airport express kan settes opp som client, da kobler den seg opp trådløst mot en annen ruter/tilgangspunkt Bruker dette selv til å streame musikk, og så har jeg en medieavspiller koblet til ethernet porten! Kjøpte en i dag men får ikke harddisken opp. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort feil ... Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Googla det med harddisk support og det står på apple sine sider at airport express ikke støtter deling av haddisk... Men kan jo alltids levere denne saken tilbake da ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå