NeEeO Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei, om du er 13-14, og du vil lære deg PHP, tenkte jeg at vi kan lære det sammen..post nedenfor..og send meg MSNen din på PM. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor spiller alder noen rolle? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 kanskje Nstin har laget en til bruker :O Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) LOL, du heter Nstin, du har laget ny bruker. Neh, alder spiller ingen rolle så lenge du er kjent på forumet(populær) Endret 16. september 2010 av Darksite Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skjønner ikke helt poenget med denne tråden...du leter etter en populær og kjent person fra forumet, helst 13-14 år, som skal lære seg PHP sammen med deg? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Meg, Meg, meg! Nei.. vent. Jeg er 15, er vel ikke direkte populær her heller, og jeg kan php. Nei, gjør som de fleste andre av oss, lære det på egenhånd. Jeg kom tilfeldigvis over en venn jeg lærte det sammen med, som var 2-3 år eldre enn meg. Jeg lærte han endel, og han lærte meg endel. (ikke for å være demotiverende eller noe sånt, er jo kjempegøy å lære det med noen, dele glede når dere klarer noe stort o.l) Endret 18. september 2010 av Sk!ppy 1 Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Skjønner ikke helt poenget med denne tråden...du leter etter en populær og kjent person fra forumet, helst 13-14 år, som skal lære seg PHP sammen med deg? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Meg, Meg, meg! Nei.. vent. Jeg er 15, er vel ikke direkte populær her heller, og jeg kan php. Nei, gjør som de fleste andre av oss, lære det på egenhånd. Jeg kom tilfeldigvis over en venn jeg lærte det sammen med, som var 2-3 år eldre enn meg. Jeg lærte han endel, og han lærte meg endel. (ikke for å være demotiverende eller noe sånt, er jo kjempegøy å lære det med noen, dele glede når dere klarer noe stort o.l) Lol, du trenger ikke å være populær så lenge det går ann å stole på deg, det var meninga. Men du er uansett populær. Skulle virkelig gjerne ha hatt en som deg som kan joine, men ja, det kan bli litt vannskelig, du har kjempe mye erfaring i PHP, mens jeg har lite. 15år!, det er en perfekt alder, Håper du joiner meg (lite sannsynlig) Takk, Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg kjører nok solo Spør heller etter hjelp når jeg trenger Sett deg et (oppnåelig) mål, og jobb mot det Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Måten jeg lærte HTML, CSS, PHP og litt MySQL på, var å bruke det til noe konkret. Jeg bestemte meg for å lage et webgalleri, og lærte veldig mye av det, på godt og vondt. Synes det er måten som fungerer best, selvom man kanskje legger seg til noen uvaner her og der... Sett deg et mål, og jobb mot det Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Jeg tror du trenger en 'lærer', Darksite, siden du ikke vil lære på egen hånd ved å bla i bøker og lese selv. Endret 23. september 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå