cloudnine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Heisann. Jeg vil da gjerne se HD filmene eg har lastet ned gjennom Xboxen, slik at jeg får se de på lerrettet. Har lagt filmene innpå hard disken osv. Men virker som Xboxen sitt film system ikke støtter filene pga det er windows media player basert. Så det jeg egentlig lurer på er om det er noen måte å tukle rundt med noe innpå xboxen eller lignende slik at det funker? Diverse episoder finner den ikke engang på hard disken. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse det? Om det i det hele tatt er mulig da Lenke til kommentar
pmglol Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 du kan jo prøve å konvertere filene til en annen filtype xbox støtter.. Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Har også prøvd gjennom Media center'et. Men der finner den bare 2 av filmene.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 jeg streamer alle type filer gjennom media centeret. f.eks matroska i 1080p du må da gå til divx.com og innstallere det på din pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå