tja||anal Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-01-31 15:32, Ganjaman skrev:Deus Ex er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Samt er Unreal Tournament og Max Payne også veldig bra spill.------------------------------Abit KR7A-Raid AMD Ahtlon XP 1900+ 512 MB DDR RAM MAXTOR DiamondMax Plus D740X, 60GB Creative Audigy Player Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå Voodoo 3 3000 AGP (Skal erstattes med Radeon 8500XT eller Geforce 4)WinXP Pro Hehe..Voodoo 3 3000...jaja.. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Max Payne er et for enkelt spill til å være det beste... rundet det etter tre dager. Counter Strike er jo knallbra..., men kun på LAN Partys. Unreal Tournament... likedan som CS. Delta Force 2 ER nok det beste spillet... DF3 var bare drit... (bra på Lan partys) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 RTCW og Ut er de beste.. Cs er også litt kult, men jeg synes ikke det er så veldig realistisk.. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 12:53, Arch skrev:duke nukem takes forever vil jeg heller kalt det. ROTFLMAO! Men jeg gleder meg allikevel :smile: til When It's Done... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg gleder meg noe så sinnsykt til Colin McRae 3 kommer...!! Jeg synst MohAA var dritbra og RTCW.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 duke nuke forever ser ikke spesielt bra ut.. det kommer vertfall ikke til å slå ut alle andre mp spill som kommer ut før.. jeg har prøvd rtcw. mohaa, osv, half life, cs, pluss andre mods, og for å være ærlig, beta testen av multiplayeren til renegade er MYE bedre, og jeg gleder meg til hele spillet kommer ut, er bare 19 dager igjen, renegade er utrolig bra. syns det er tøfft å sitte i m1abrams i op flashpoint ? er tøffere å sitte i mammoth tank i renegade. for den saks skyld også stealth tank. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Skjermskuddene fra DNF er jo flere år gamle dah, mulig det aldri kommer ut fordi de ikke greier å ta igjen teknologien eller.no... SSam er ultrakonge i coop, savner det i flere spill. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Det kan se ut som om en god løsning for å få et vinnerspill er coop. Så vidt jeg har sett så langt, får nesten alle spill med denne funksjonen ok kritikk. I hvert fall de spille som også i utgangspunktet er bra laget (finnes sikkert noen bortgjemte spill med coop som stinker esel også). På LANet hos oss er det i hvert fall ingenting som har slått bedre an enn coop på Ghost Recon, DeltaForce o.l. Noe å tenke på for utviklerne... -P- Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Medal of Honor Allied Assault e BESTEBEST, eg lasta ned ein krmtpirakrmtkopihrrm, Tzzzz. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 15:49, GalFisk skrev:Skjermskuddene fra DNF er jo flere år gamle dah, mulig det aldri kommer ut fordi de ikke greier å ta igjen teknologien eller.no...SSam er ultrakonge i coop, savner det i flere spill. Samma problemet tror jeg Blizzard har med Warcraft 3...de bildene er jo gamle. Hadde det kommet ut i fjor hadde det vært imponerende, men det er ventet julen 2002. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 ¨medal of honour ? argh, jeg hater det spillet, gameplay ? nei, harkje det du, scripta ned til siste millimeter. boring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå