Nissen Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvilket av de spillene som kjører på OpenGL og D3D er det beste dere har spillt? Mine er Project IGI, Counter-Strike, Commandos II, Heroes 3 og Diablo 2 Mvh Nissen Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 CS og Wolfenstein ruler!! Max Payne er også bra!! Men kongen over alle konger er jo Quake (den første) Kjelli Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Deus Ex er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Samt er Unreal Tournament og Max Payne også veldig bra spill. ------------------------------ Abit KR7A-Raid AMD Ahtlon XP 1900+ 512 MB DDR RAM MAXTOR DiamondMax Plus D740X, 60GB Creative Audigy Player Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå Voodoo 3 3000 AGP (Skal erstattes med Radeon 8500XT eller Geforce 4) WinXP Pro Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Unreal Tournament er og et kjempe godt spill, Max Payne var mye for lett å komme gjennom. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 spiller bare starcraft og cs som jeg mener er kvalitet i.. tror jeg kal kjøpe meg shogun total war, det ser kult ut. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 vel, serious sam må være det siste som var mest underholdende Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 beste spill: Max Payne Counterstrike Half life Starcraft Quake 2 og 3(aldri prøvd 1'ern) Unreal Tournament Lenke til kommentar
Zaporius Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Serious Sam: First Encounter Serious Sam: Second Encounter Empire Earth Return to Castle Wolfenstein Medal of Honor: Allied Assault Disse er de desidert beste spillene Lenke til kommentar
Combat Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Ghost Recon er det beste "nye" spillet jeg har spillt til nå, bare helt Konge, Halflifemod'en Day of Defeat er også på topp, gleder meg til beta 2.0. RtCW og Medal of Honor: Allied Assault, har jeg ikke spillt men er temmelig sikker på at jeg skal skaffe meg begge etterhvert. :wink: Combat -----> OUT! Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 MAX PAYNE Rule!! CS Rule i multiplayer!!!!! This is right everything else is wrong Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 D U K E N U K E M 4 E V E R Når det kommer ut slår det alt av spill som finnes inkludert halflife og alle modene inkludert CS!!!! Det kan ingen si noe imot om! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 12:46, thomasolsen skrev:D U K E N U K E M 4 E V E R Når det kommer ut slår det alt av spill som finnes inkludert halflife og alle modene inkludert CS!!!! Det kan ingen si noe imot om! Ja...øøøøhh...når Warcraft 67 så kommer det til å banke alt...har du kanskje prøvd beta'en av DN4ever?! Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Når kommer DNF4 ut?? Kjelli Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 duke nukem forever in development. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Ja det kan nesten virke slikt. Jeg har sluttet å håpe at spillet blir bra. Like greit å drepe alle forventninger først som sist, og istedet bli positivt overrasket. :smile: Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Vil bare si: Operation FLASHPOINT og RedHammer!! Huhu, gøyalt å kjøre m1 abrahams. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg sier ikke en dritt om et spill før jeg har prøvd spillet. Game-play videor sier meg ikke en dritt om feelingen og det endelige produktet. Lenke til kommentar
Arch Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 har bare en ting å si Serious Sam: First Encounter Serious Sam: Second Encounter owes ye all! duke nukem takes forever vil jeg heller kalt det. hvor lenge har de holdt på nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 serious sam 2 var jo helt på trynet.. 1 var gøy, der hadde du iallefall en sjanse til å komme deg gjennom spillet. 2 var bare 'spawne 200 monstre rett foran deg.. have fun' .. når du var ferdig med det med 1hp igjen, kommer det 500 nye. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Serious Sam spilla skal IKKE spilles i singleplayer...det er bare kult å co-op'e med 3-4 andre...spille på det vanskeligste og fordoble monsternes liv. Det er fetters det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå