Mr. President™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei! Jeg har en Packard Bell TJ76. Den blir raskt 30 grader. Tok tida før den blir 40 grader. Det tok omtrent bare 5 minutter. Litt raskt kanskje? Etter omtrent en halv time ble den 45 grader. Hva skal jeg gjøre med det? CPU: CPU Name: Intel Core i5 430m CPU Speed: 2.26 GHz Performance Rated at: 4.294 GHz Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er helt normalt om det er CPU-temp du mener. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Det mener ikke programme som sjekker. Den kommer opp i kritisk etter omtrent 40 minutter. som er omtrent 52 grader som programmet sier. skal jeg liksom slå pcen av etter hver halvtime eller?? Lenke til kommentar
darket Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 52 grader er ingenting du skal avinstallere programmet som sier dette er kritisk, det er mitt tips Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ikke kristisk i det heletatt. Ikke stol på det programmet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Fant ut at man kan endre hvor høy temperaturen skal bli når den skal si når det er kritisk og når den skal gi advarsel. Noen som aner omtrent hvor høyt kritisk er slik at jeg kan endre? PS: Programmet heter Acronis Drive Monitor Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kritisk CPU temp på en i5 CPU vil jeg si er over 95 grader, selv om prosessoren er designet for å operere helt opp til 105 grader. Så lenge temp ikke overstiger 95 C vil jeg si alt er normalt. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det programmet måler harddisken trur jeg. Så lenge harddisken holder seg under 60, har du absolutt ingenting å være bekymret over. Selv om den stiger over, er det ikke så farlig. Last ned Hardware Monitor til å overvåke temperaturene på CPU/GPU. Du trenger ikke være redd for disse komponentene før tempen stiger over ca 95. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Ok. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå