Freaar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei jeg har nettopp kjøpt meg en pc. i Deler. men når jeg har koblet til alt og skal prøve og starte, så lyser det ved siden av cpuen når jeg skal prøve og starte, Et rødt blink pcen viser ingen kontakt. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Freaar Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 please det haster Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Det kan være flere ting: - Har du festet CPUen riktig? - Har du koblet til begge strømledningene til hovedkortet? (4/8 pins og en 24 en tror jeg) - Har CPU-vifteledningen blitt koblet til sitt designerte tilkoblingspunkt (det skal stå cpu_fan eller noe sånt) Bare for sikkerhets skyld, piper det ved oppstart? Endret 16. september 2010 av Rallahr Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen ganger lyser en LED lampe på hovedkortet for å vise at hovedkortet får strøm. Hva slags hovedkort er det snakk om? Selv har ikke jeg merker noe lys på prosessorsiden. Men du har nok litt nyere hovedkort en meg. Normaltsett står feilmeldingene i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Freaar Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Dette er løst nå, Klarte og fikse det, Jeg koblet fra hele systemet og koblet en og en ting og prøvde og starte maskinen, Så dette er løst, Ennå vet jeg ikke hva problemet kunne vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå