Gå til innhold

T610 - e-post, tilbehør, programmer ++

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg en T610 og vil gjerne få mest mulig ut av telefonen, derfor lurer jeg på følgende:

- Har dere noen nettsteder å anbefale for eiere av denne telefonen?

- Er det mulig å laste ned programmer til telefonen? (ikke til pc'en) hvor finner jeg dette?

- Kan jeg kjøpe et bluetooth kort til min stasjonære PC og bruke mobilen og PC'en sammen, i såfall, hvor finner jeg et billig slikt kort? Hvilke muligheter gir dette?

- Tenkte å registrere en ny e-mail adr, hvor finner jeg en gratis tjeneste jeg kan sende og motta mail med t610'en min?

//s2k!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.Myt610.com og www.clubsonyericsson.com er ålreite sider.

Komplett har greit utvalg av bluetooth adaptere (putter den i en USB-port). Sett en del brukere her har MSI og skryter av den, jeg har billionton og er fornøyd med den. Med den kan du sende og motta alt, synkronisere, bruke mobilen som fjernkontroll til pc.n (winamp spesielt da). har jeg glemt noe?

Netcom f.eks.

Lenke til kommentar
- Tenkte å registrere en ny e-mail adr, hvor finner jeg en gratis tjeneste jeg kan sende og motta mail med t610'en min?

www.myrealbox.com er grei, hvis du tåler litt nedetid en gang iblant. Til gjengjeld får du 10mb lagring og fritt valg mellom pop3 eller IMAP protokoll drevet av Novell. Slipper spam gjør du også. gå til www.dintelefon.net for å se hvordan du setter det opp, samme oppsett som for t68i

enjoy :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...