steff2k Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har skaffet meg en T610 og vil gjerne få mest mulig ut av telefonen, derfor lurer jeg på følgende: - Har dere noen nettsteder å anbefale for eiere av denne telefonen? - Er det mulig å laste ned programmer til telefonen? (ikke til pc'en) hvor finner jeg dette? - Kan jeg kjøpe et bluetooth kort til min stasjonære PC og bruke mobilen og PC'en sammen, i såfall, hvor finner jeg et billig slikt kort? Hvilke muligheter gir dette? - Tenkte å registrere en ny e-mail adr, hvor finner jeg en gratis tjeneste jeg kan sende og motta mail med t610'en min? //s2k! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 www.Myt610.com og www.clubsonyericsson.com er ålreite sider. Komplett har greit utvalg av bluetooth adaptere (putter den i en USB-port). Sett en del brukere her har MSI og skryter av den, jeg har billionton og er fornøyd med den. Med den kan du sende og motta alt, synkronisere, bruke mobilen som fjernkontroll til pc.n (winamp spesielt da). har jeg glemt noe? Netcom f.eks. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg kjøpte denne musen. Da følger det med et bluetooth-adapter. Du finner sikkert et billigere adapter, men ikke en kulere mus! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg kjøpte denne musen. Da følger det med et bluetooth-adapter. Du finner sikkert et billigere adapter, men ikke en kulere mus! Jeg har også denne musen, men har aldri fått den til å fungere med tlf,,,,? Lenke til kommentar
kim Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 http://www.myt610.com/ http://www.t610.org Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Trenger nye mus og skulle gjerne hatt den der, men: OS påkrevd: Microsoft Windows XP Professional SP1, Microsoft Windows XP Home Edition SP1 Jeg har 98 SE. Kjipe greier. Lenke til kommentar
XacatecaS Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ser at komplett selger både bluetooth v1.1 og v2.0. Lurer litt på hva t610 har. Jeg har ikke klart å finne ut hvilken standard telefonen har.. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Selv om produktet heter 3Com Wireless Bluetooth USB Adapter v2.0 (hvis det var den du mente da) så er det fremdeles Bluetooth 1.1 standaren vi snakker om. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 - Tenkte å registrere en ny e-mail adr, hvor finner jeg en gratis tjeneste jeg kan sende og motta mail med t610'en min? www.myrealbox.com er grei, hvis du tåler litt nedetid en gang iblant. Til gjengjeld får du 10mb lagring og fritt valg mellom pop3 eller IMAP protokoll drevet av Novell. Slipper spam gjør du også. gå til www.dintelefon.net for å se hvordan du setter det opp, samme oppsett som for t68i enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå