Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kaller du noen feit? Ikke? Så hvorfor kaller du noen for tynne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Hei, lenge siden sist. Liten oppdatering. Bestemte meg for å gjøre noe med problemet mitt. Har gått opp 17kg nå og føler meg bedre enn noen gang :yes:

Bra å høre! Hvor høy er du, og hvor mye veier du? Hvor lenge trente du for å opp nå det, og fulgte du et treningsprogram?

Sliter med det samme selv (får ikke høre like ofte at jeg er tynn, men sliter med å gå opp i vekt. Forrige gang jeg trente hadde jeg 3-4 økter i uken i 3 mnd. Gikk opp 5 kilo).

Trente forøvrig Stronglift 5x5, og følte det ga ganske gode resultater, men var en del annet som kom i veien, som gjorde at jeg ga opp til slutt.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hei, jeg begynte å trene i september/oktober og veide da 50Kg

Nå veier jeg ca 67kg og er 178cm høy. Trener Stronglifts, var nær ved å gi opp programet for ikke lenge siden, men jeg har deloadet masse nå. Prøve på nytt. Spiser som regel 4-5 måltider om dagen, nå for tiden tar jeg 3 gainere om dagen og drikker 3L H-melk. Funmker fjell

Lenke til kommentar

Hei, jeg begynte å trene i september/oktober og veide da 50Kg

Nå veier jeg ca 67kg og er 178cm høy. Trener Stronglifts, var nær ved å gi opp programet for ikke lenge siden, men jeg har deloadet masse nå. Prøve på nytt. Spiser som regel 4-5 måltider om dagen, nå for tiden tar jeg 3 gainere om dagen og drikker 3L H-melk. Funmker fjell

Skremmende likt meg, annet enn at jeg ikke deloadet - jeg ga opp.

Starta på 60 kilo, endte opp med 67 jeg også. Slutta å trene, og nå er jeg nede i 60,5 igjen. Fulfører skolen tenker jeg, så blir det å trene igjen!

Gøy å høre at andre får til. Gjør meg glad :) Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Virker som du får til da! Håper du klarer å holde motivasjonen oppe.

Jeg tar et halvår med fri etter VGS (som jeg er ferdig med om 1 mnd). Tenker å få trent litt da, så kommer militæret i januar. Satser på at jeg blir litt mer aktiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...