Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kaller du noen feit? Ikke? Så hvorfor kaller du noen for tynne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen liker tynne mennesker, men normalen er at menn ikke skal være tynne. Og når det gjelder Bill Kaulitz, tror jeg de jentene liker musikken hans, ikke kroppen.

.....de liker kroppen hans. Trust me. Men du finner nok ikke mange damer over 25 som gjør det.

Lenke til kommentar

Noen liker tynne mennesker, men normalen er at menn ikke skal være tynne. Og når det gjelder Bill Kaulitz, tror jeg de jentene liker musikken hans, ikke kroppen.

.....de liker kroppen hans. Trust me. Men du finner nok ikke mange damer over 25 som gjør det.

Er vel ikke mange over 20 heller som gjør det.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hei, lenge siden sist. Liten oppdatering. Bestemte meg for å gjøre noe med problemet mitt. Har gått opp 17kg nå og føler meg bedre enn noen gang :yes:

Bra å høre! Hvor høy er du, og hvor mye veier du? Hvor lenge trente du for å opp nå det, og fulgte du et treningsprogram?

Sliter med det samme selv (får ikke høre like ofte at jeg er tynn, men sliter med å gå opp i vekt. Forrige gang jeg trente hadde jeg 3-4 økter i uken i 3 mnd. Gikk opp 5 kilo).

Trente forøvrig Stronglift 5x5, og følte det ga ganske gode resultater, men var en del annet som kom i veien, som gjorde at jeg ga opp til slutt.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hei, jeg begynte å trene i september/oktober og veide da 50Kg

Nå veier jeg ca 67kg og er 178cm høy. Trener Stronglifts, var nær ved å gi opp programet for ikke lenge siden, men jeg har deloadet masse nå. Prøve på nytt. Spiser som regel 4-5 måltider om dagen, nå for tiden tar jeg 3 gainere om dagen og drikker 3L H-melk. Funmker fjell

Lenke til kommentar

Hei, jeg begynte å trene i september/oktober og veide da 50Kg

Nå veier jeg ca 67kg og er 178cm høy. Trener Stronglifts, var nær ved å gi opp programet for ikke lenge siden, men jeg har deloadet masse nå. Prøve på nytt. Spiser som regel 4-5 måltider om dagen, nå for tiden tar jeg 3 gainere om dagen og drikker 3L H-melk. Funmker fjell

Skremmende likt meg, annet enn at jeg ikke deloadet - jeg ga opp.

Starta på 60 kilo, endte opp med 67 jeg også. Slutta å trene, og nå er jeg nede i 60,5 igjen. Fulfører skolen tenker jeg, så blir det å trene igjen!

Gøy å høre at andre får til. Gjør meg glad :) Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Virker som du får til da! Håper du klarer å holde motivasjonen oppe.

Jeg tar et halvår med fri etter VGS (som jeg er ferdig med om 1 mnd). Tenker å få trent litt da, så kommer militæret i januar. Satser på at jeg blir litt mer aktiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...