CuteOne Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei! Jeg følger med på One Piece - Naruto Shippuden - Bleach og er på siste episode i alle de seriene. Nå er jeg lei og har lyst å lese mangaen til disse, men har ikke lyst til å begynne på begynnelsen. Så det jeg leter etter er tilsvarende manga til disse tre anime seriene(OnePiece, Bleach og Naruto). Noen som kan si meg hvor jeg skal begynne i mangaene? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bleach - Kapittel 382 One Piece - Kapittel 558 Naruto - Neimen om jeg vet, følger ikke med på anime'n. 1 Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Oisann! Glemte helt av denne tråden^^, Beklager! Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Ingen som vet tilsvarende til Naruto? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vil anbefale å lese 347 først(den ble ikke med i animen T.T), og så begynner du på.... tror det er ca 452 animen skal hoppe til nå, vis min tolkning av wikipedia sin liste er riktig. Anbefaler dog å begynne på 451, så du starter på riktig spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå