Pizzaen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Hei. Jeg lurer på hvordan jeg kan bruke Dropbox til å synkronisere Sunbirdmappen. Spørsmålet er egentlig, hvordan kan jeg endre i Sunbird slik at jeg kan ha profilmappen til Sunbird inni Dropboxmappen. Har googla som faen, men ser ikke ut til å være så veldig mye informasjon om dette programmet på internettet. Jeg vet at det å synkronisere gjennom en Google konto er en mulighet, men jeg vil ikke dette. Endret 16. september 2010 av Pizzaen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Siden Sunbird er Mozilla-basert vil jeg gjette at du i snarveien til programmet kan legge til dette på slutten: "-profile "bane\til\mappen"" Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Skal teste dette når jeg får tid, takk Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det fungerte veldig fint, takker veldig mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå