Runningback Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Hei Jeg har en laptop, en Acer Aspire 6930. Lurer på om denne drar COD MW2, og hva kan jeg forvente når det gjelder grafikk. Specs: Ati HD4650 - 1gb Intel core 2 duo - 2ghz 4gb ram ddr2 1366-768 oppløsning kjører også windows 7 64 bit ultimate. Setter pris på all hjelp, takk! Endret 20. september 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Takker for svar. Så med medium grafikk kan jeg regne med 30-80 FPS? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Nå har jeg kjøpt det, instalert spillet. Men det lagger alikevell. Kjører jeg på laveste oppløsning og dårlig på alt så opplever jeg det går bra 90% av tiden. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har akuratt samme PC-en og har spilt mw2 lenge. Jeg kjører alle innstillingene på "off" eller "low". Men det funker jo fint Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nå har jeg kjøpt det, instalert spillet. Men det lagger alikevell. Kjører jeg på laveste oppløsning og dårlig på alt så opplever jeg det går bra 90% av tiden. Hva kan feilen være? The following benchmarks stem from our benchmarks of review laptops. The performance depends on the used graphics memory, clock rate, processor, system settings, drivers, and operating systems. So the results don't have to be representative for all laptops with this GPU Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Jepp, er vel bare å bite i det sure eplet og kjøre på med dårlig grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå