UpR_xHangm0 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 hei. jeg lurte på hvor jeg kan kjøpe animal edwin holkene? noen andre plasser enn bmxelement i norge? eller nert norge? Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 er det noen som har peiling i det heile tatt? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tar sikkert litt lenger enn 9 min for å få svar. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Man skal følge forumreglene for det om. En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom. Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig. Og hvis du vil ha hjelp råder jeg deg til å bytte emnetittelen din. E: Beklager backseat-moderating. Endret 16. september 2010 av Benny Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Never mind... Endret 17. september 2010 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå