JacEr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Har satt sammen ASUS P6X58D-E Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Intel Core i7 Quad Processor i7-930 med Noctua NH-D14 CPU Kjøler EVGA GeForce GTX 480 Corsair HX 1000W PSU Dette er mitt første bygg, så er sånn rimelig småkvalm... Starter PC for første gang, CD-spiller starter opp, vifter starter, "mem OK!" lyset på HKet lyser og slukker slik det står i manualen, men ingenting annet skjer. Får ikke bilde på skjerm, det kommer ikke noe pip, ingenting. Hva gjør jeg, hvor og hvordan skal jeg begynne å feilsøke? EDIT: Har funnet feilen etter å ha gått igjennom hele kabinettet. Fant en løs kabel i strømforsyningen, slik er det når en NooB tulling kjøper modulær PSU kommer sikkert til å trenge hjelp siden, men foreløbig er saken LØST! Endret 16. september 2010 av JacEr Lenke til kommentar
JAH Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Redigert da du fant svaret selv... Endret 16. september 2010 av janaha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå