Gå til innhold

Liker dere svensker?

nortridge

94 stemmer

1. 1. Liker du dem?

• Nei
      25
    • Vet ikke
      8
    • Ja
      10

Anbefalte innlegg

@Gaidaros: Er du en kvinne?

Jeg kan opplyse dem om at Jamal nå har sagt at han ikke lenger vil være en gjest i festligheter arrangert av meg, eller min vennkrets lenger. Jeg reagerte med lettelse på den flotte nyheten, da jeg ikke lenger trenger å bekymre meg for verdisakene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan opplyse dem om at Jamal nå har sagt at han ikke lenger vil være en gjest i festligheter arrangert av meg, eller min vennkrets lenger. Jeg reagerte med lettelse på den flotte nyheten, da jeg ikke lenger trenger å bekymre meg for verdisakene mine.

Gaidaros er ingen kvinne nei, uten at det burde ha noen betydning i denne sammenhengen. Så flott for deg at Jamal er ute i kulden da, jeg personlig krever faktisk at gjestene mine bringer stamtavle til festlighetene, slik at jeg vet at de er etnisk norske minst 3 generasjoner tilbake. :roll:

Uansett, jeg har litt problemer med å tro at du ikke troller oss godt, men om du insisterer på at du er seriøs ønsker jeg deg lykke til videre og krysser fingrene for at vi får en ren og kritthvit vinter i år. ;)

Endret av ChaosPredicted
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg er den eneste som har stemt Ja.

Jeg er 1/3 svensk, men heldigvis kommer ikke det frem av hudfargen min, så jeg har ingen problemer med å leie bolig eller selge biler.

Jeg synes svensker er hyggelige. De passer veldig godt i serviceyrker, da de er mer serviceinnstilte av natur enn nordmenn.

Hadde jeg drevet en butikk, hadde jeg ikke nølt med å ansette svensker. Jeg legger mye heller penger igjen hos en søt svensk jente, enn hun kjipe, fyllesyke, norske jenta som egentlig ikke har lyst til å være på jobb og heller vil skrive sms.

Jeg liker det faktum at mange svensker tar på seg de jobbene som nordmenn skyr. Telefonsupport og telefonsalg er eksempler på dette. Selvom "alle" hater telefonsalg er det fortsatt nødvendig for noen.

Det negative er jo at svenskene tar arbeidsplassene til nordmenn. Men jo flere svensker som kommer hit å jobber, jo flere svensker handler i Norge, og da trenger vi flere arbeidsplasser.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

En kollega av meg sa i går at han hadde søkt på en deltidsjobb på Rimi bare for å se om han hadde muligheten i det hele tatt (har er litt lei jobben han har nå). Og de hadde faktisk sagt på intervjuet at han hadde ikke mulighet da de heller var interessert i svensker som aksepterte lavere lønn.

Har flere svensker på jobb, de er trivelige og blide bestandig. Ingen grunn til å mislike dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Åssen det? Vil du gifte deg med meg kanskje, eller vil du ha meg som tjener/selskapsdame til cruiset ditt? Jfr. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217221&st=0&p=15604074&fromsearch=1entry15604074

I så fall må du være utrolig glad i smerte, for i begge tilfeller kan jeg love deg et aller helvetes liv, totalt fraværende empati og omsorg. Ja, faktisk så vil livet ditt kunne sammenliknes med å forsøke å tørke seg i rævva etter å ha brekkt begge armene, så velkjent og så jævla nærme en fullbyrdelse, men likevel så uopppnåelig og utrolig fornedrende.

Dette dog hvis jeg var en kvinne, hvilket jeg ikke er. Det står jo klart og tydelig i profilen min at jeg er en mann.

edit. Ser jo også at stakkars Jamal (hvis han da eksisterer) får skylden for at du har fet hud, han har angivelig smittet deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1262020&st=0&p=16233913&fromsearch=1entry16233913

Jeg har tilføyd tråden i min post 60.

Disse røverhistoriene dine tror jeg ikke noe på, jeg. Jeg tror at du er et forumstroll som sitter godt tilbakelent og skyver skinn i tilfredshet over det oppstyret du skaper på forumet.

He,he…

G :)

Endret av Gaidaros
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...