Smestad Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, hvordan kobler man til en aktiv sub på Alpin CDE-113BT? Her er en LINK til stereoen. Den har 2 linjeutganger, burde den ha 3 eller er det samme? Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Hvis jeg tar denne aktive suben, vil det funke? Boss Audio Tenker og ta dette bare for å teste og muligens oppgradere etter hvert. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Enhver aktiv sub kan kobles til enhver bilstereo med minimum ett par linjeutganger. Sub'en skal ha strøm fra bilen, Remote-tilkobling til Alpine'en AmplifierRemote-utgang, og linjeinngangene på sub'en skal kobles til Alpine'ens linjeutganger. Koblingsskjema følger også med enhver aktiv sub. Og som alltid; bedre å spare penger til man kan kjøpe det man ønsker seg og trenger, enn å kaste bort penger på å hele tiden kjøpe "vente-på-bedre-tider-produkter" av laber kvalitet... da kommer man aldri i mål. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvis du sparer litt, så kan du få noe som er MYE bedre en den suben fra boss. Feks: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/bilbasser/basselement/Hertz-DS3001/119574.4699 Og denne forsterkeren: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/forsterker/monoforsterker/hertz-he1d/138045.4696/ Så kan du evt kjøpe en sånn sub til senere Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Ja ja Jeg kjøpte bare den boss saken jeg Så får jeg se hvordan det blir. Det eneste jeg slitter litt med er og finne 1-Din adapter til Yaris 2007 as.. noen tips hvor jeg bør lete? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 transmedia.no.... men snakk om å kjøpe katta i sekken a gitt, boss er noe av det dårligste man kan kjøpe. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Merker jeg angrer litt nå as haha man kan ikke angre heller men man lærer av sine feil Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, også har du vel 14 dager angrerett Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Ja stemmer det tror jeg burde gjøre det as og kjøpe frontsett før sub lol faila der as hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå