Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

DLL feilmeldinger.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem, og håper det er noen der ute som kan hjelpe meg.

Ved oppstart av maskinen og enkelte programmer popper det opp tre feilmeldinger av typen: "Ordenstallet XXXX ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger MFC8OU.DLL. Jeg har søkt en del etter løsninger på nett, men har funnet motstridende informasjon og mye tvilsomme nedlastninger som lover å fikse problemet, og er usikker på neste steg.

Jeg har en Toshiba Satelite C650-14W, som kjører Windows 7 og så vidt jeg vet har jeg all den nyeste programvaren.

Problemet oppsto like etter at jeg installerte Adobe Masters Collection. Programmene jeg har merket problemer med er:

Office programmer: "Unable to load officepluginres.dll. Contribute might not be properly installed". Her har jeg ikke registrert noe tap av funksjoner når programmet kjører.

AVG Antivirus, som er som den første feilmeldingen jeg beskrev med XXXX=6140. Dette programmet starter ikke.

Takk på forhånd til den som kan bidra med hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for raskt svar.

MC eller Creative Suite er kanskje det vanlige navnet, er cracket, så det er jo en ovehengende fare for at problemet ligger der. Det som får meg til å nøle (foruten at jeg gjerne vil beholde den!)er at den er lastet over fra en annen PC, og om den er skaffet online, så er det hvertfall to "genrasjoner" siden. Ingen av disse PCene har hatt problemer med malware som stammer fra programmet.

Jeg har kjørt søk etter skadelig programvare et par ganger, og har nå gjort det om igjen etter instruksene i "Antivirusprogrammer og datasikkerhet" uten at noe er blitt funnet. Jeg kjører fullt scan med nå og poster hvis det finner noe.

Jeg vet det er mulig å laste ned enkelte dll filer, men den researchen jeg har har gjort indikerer at det er en tvilsom afære. Stemmer det? Og hvis ikke, hvor finner jeg filene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...