Loffen^ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 ^^ Begynte plutselig igår. Det er så ille at PC'n låser seg, selv under bootup. Merklig nok så låser den seg ikke når jeg fikk avinstalert skermdriver'n i safe-mode.. Noen som har snøring på hva som er feil? Over-opphetning? Kortet tar sine siste pust? Jeg har blåst av diverse støv (på utsiden av kortet, har ikke fjernet deksel) etc, men det hjalp ikke en bit. Reinstallere driver er heller ikke no good. What to do... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ser du har Geforce 8800 GTS skjermkort, da er nok mulighetene store for at det har tatt kvelden for godt. Geforce 8xxx, også 9xxx serien har dessverre en stygg tendens til å "dø" etter en viss tid. Virker som det har skjedd med ditt skjermkort også slik det skjedde med mine to 8800 GTX kort. Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 D'oh! Du har nok rett. Skal se om en renskning av innsiden av kortet hjelper... Det var fullt av støv når jeg tok det ut tidligere. Hvis ikke det hjelper så blir det nytt kort. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå