enskoleelev Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså, fant ingen plass å poste dette på en SAKLIG plass. Jeg låner venninna mi sin bruker, bare sånn at dere vet det. Lovlig altså x) Men problemet mitt var. Jeg var på skolen (Går vgs) vi var på et naturfagslabrom og der hadde de sånn "barstoler" sånne høye vet dere? Uansett, jeg satt meg på den og hadde en bukse på meg, som var forholdsvis NY, i sånn stoff ... ehm, sånn der "regntett-stoff" skjønner dere? Når jeg skulle hoppe av viste deg seg at stolen hadde en skjult plass med små spiker egentlig skulle feste stolen sammen. Og de var falt ut så buksa mi satt seg heller fast i de og det ble revet opp 2 tråder og ser ut som hele buksa skal revne. Jeg prøvde å lese på hjemmesidå t skolen, men står INGENTING om erstattning på klær og annet utstyr. Vet dere hva reglene er? Vet enkelte skoler har erstattning, og andre kke. Hva og hvem må jeg i såfall snakke med? Jeg snakket med hu læreren vi hadde men hu bare sa "oy, hvilken stol var det på? Den må jeg flytte" ... Hu brydde seg lite om at jeg holdt på å gå med bar bak . Lite kult å komme hjem og ha ødelagt nybuksa, når den i tilleg kke kan ordnes... Så, hva har jeg krav på??? ü,, Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du har dessverre ikke krav på så mye Men vis du har litt sy kunskaper så kan du sy den selv eller du kan jo kjøpe en ny selvfølgelig BTW. Jeg tror dem har et godt utvalg av sytråd på Jysk eller hva det het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå