iver89 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Noen her som har noen programmer å anbefale? Har prøvd en del av ting og tang jeg fant med google, men nesten alle programmene har en eller annen feil, som f.eks ikke CDDB, hakk og feil i lyden osv. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 brukt cdex i flere år er godt fornøyd med det Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 dMC audio input er vel uten tvil det beste. med en gang du setter inn cd'en finner den navnet på sangene slik at du slipper det senere :smile: anbefaler det.. forøvrig er cdex også et fint program Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 freerip funker greit Jau, FreeRip er og anbefala, beste/enklaste eg har vert borti, gratis er det og... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Svarer jo da selvfølgelig EAC Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 noen som vet om en gratis plug-in til media player? vet at det finnes, men da mot penger Lenke til kommentar
zTab Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Man får lastet ned en sånn cd-ripper addon til WinAmp fra hjemmesida deres! =) Bruker denne selv, og kan absolutt anbefale den Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 brukt cdex i flere år er godt fornøyd med det Jeg har også brukt cdex en god stund, funker fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå