Gå til innhold

Søker etter PHP- og webprogrammerer til hjelp for annonseportal.

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt navn er Jo Georg Hermann. Jeg er for tiden student og har et år igjen av min mastergrad i Industriell økonomi og teknologiledelse. Grunnet min studentposisjon, søker jeg nå etter hjelp til å utføre en forretningside jeg har båret på en stund.

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg et produkt som ved nåværende tidspunkt ikke eksisterer på det norske markedet. Jeg har selv jobbet en del med prosjektet og opprettet et foretak i enhetsregisteret. Markedsanalyser, kundegrupper, domene, webhotell, struktur og design har jeg også jobbet en del med. Nå trenger jeg en dyktig, engasjert og motivert samarbeidspartner, som kan utføre viktige arbeidsoppgaver på fagfelt jeg ikke er spesiellt sterk på.

Personen jeg søker etter, er en person med erfaring fra oppsett av internettsider, spesiellt annonseportaler. Nivået på internettsidens komplektsitet, er middels komplisert, og det er fordelaktig om du kan Adobe Dreamweaver og PHP script. Siden jeg holder til i Oslo, er det en fordel at du også bor i Oslo området.

Siden dette er en nystartet bedrift og nettside, vil det desverre ikke være grunnlag for å utbetale lønn i en tidlig fase. Som lønnserstatning skal vi istendenfor diskute prosenteiendeler av firmaet. Noe som betyr at den dagen bedriften går med oversudd, vil du få en del av overskuddet. Men jeg har også søkt støtte hos innovasjon norge, og dersom denne søknaden blir innvilget, vil lønn ved tidligere stadie selvfølgelig forekomme. Jeg vil også nevne at den tiden du bruker på dette prosjektet, ikke skal gå ut over skole eller jobb.

Om du synes dette høres interessant ut, og føler du har de rette egenskapene som skal til for å bli en god samarbeidspartner, vil jeg gjerne høre fra deg. Hvis du tar kontakt, skal jeg selvfølgelig gi deg detaljert beskrivelse og informasjon om selve forretningsideen.

Kontakt meg gjerne her på forumet hvis du har spørsmål eller lurer på noe annet.

Du kan også nå meg på mail: [email protected]

Eller på telefon: 97716966.

Håper vi høres.

Mvh.

Jo G. Hermann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ber moderator stenge tråden da innlegg som dette ikke hører hjemme i dette forumet.

---

BalleB

Ok. Jeg gikk inn på Jobb og utdanning/Stillingsannonser. Der stod det følgenede: Denne kategorien er nå avviklet og kun et arkiv for gamle tråder. Det kan nå opprettes stillingstråder i den passende kategorien.

Men om den ikke passer seg her, beklager jeg dette.

Jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...