zZzZz Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har alsamixer, og da er det vel slik at man med følgende kommando kan lagre lydnivåer: alsactl store Når jeg skriver det (i terminal), så tar det et kvart sekund før [root@localhost osv. kommer. Mer skjer ikke. Når jeg så f.eks. restarter maskina, så må jeg sette lydvolumene igjen. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har du prøvd alsactl restore ? legg til i et av rc.local eller.no tror det faktisk går ann å legge til i modules.conf også Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 la til alsactl restore i rc.local. Funka fett det Lenke til kommentar
xeon Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skulle gjort det jeg også, men er så jævelig lat at jeg ikke har giddi det enda Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skulle gjort det jeg også, men er så jævelig lat at jeg ikke har giddi det enda hmm vim /etc/rc.d/rc.local blahblah... exec alsactl restore ZZ Du er lat du! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 I stedet for å gjøre det så sitter jeg her og skriver.. hmm.. svarer tilogmed.. utrolig Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 exec alsactl restoredroppa "exec", men det fungerer like bra allikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå