AssKicR Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 å hakke , hakker , har hakket , vil/skal hakke Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 det finnes sikkert en hakking bok der ute ... det finnes jo bøker om allt ... fant nylig "Eating for dummies" ...... hvem faen trenger en bok for å ete? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 her er noen hakke ord med forklaring: -hakkebrett, strengeinstrument med trapesformet resonanskasse. Strengene anslås med to hammere. Kan også klimpres. -hakkeloven, hakkeorden, beskriver den rangorden som oftest finnes hos dyr som lever sammen i grupper. Det individ som har høyest status, dominerer over de andre, osv. Først beskrevet av nordmannen Th. Schjelderup-Ebbe hos høns. -hakkespetter, Picidae, familie av 173 små til mellomstore fugler med kraftig og spisst nebb. De fleste lever av insekter som hakkes ut fra barken på trær. Mange arter trommer på tørre greiner eller telefonstolper om våren. Hakker ut reirhull i trær. I Norge hekker sju arter egentlige hakkespetter samt vendehals. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 hakk hvor du vil for min del. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Gjett om dette er et stakkars misforstått individ.. Det står vel noe i retningslinjene om spørring om hjelp til ulovlige ting eller noko slikt? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hehe.. Litt flaut å være han/henne som startet denne tråden - vedkommende må vel føle seg en smule mobbet !! :o Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg hakke peiling.... .exe Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 IRONI har lest igjennom begge sidene i dette emnet og holt på å le meg i hjel. HAHAHAHAHAHA IRONI men til dust ensom startet dette: 1. det er ulovlig å skrive om sånt her 2. hakking er teit og ulovli og ødelegger for andre 3. er det virkelig ingen som vel om en bok eller noe om det dette innlegget ble vel ikke så seriøst som jeg trodde så jeg får vel bare hoppe på hakka gøy med ord saken: hehehe hakkke hakke på stein. hahaha hakke hakke på fjell ler så mye av det jeg selv skriver hahahahahahahaha hakke på dei hakke på mei Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Klart det finnes en bok om sånt!! Hakkespettboken seff Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Klart det finnes en bok om sånt!! Hakkespettboken seff KONGE !!!! En BRA start på dagen min Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kansje damen i det fjerde bildet HER kan svare på spørsmålet ditt. Det finnes også hack-saw's. Hacking? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 http://www.hakke-chemnitz.de/ http://www.hakkeworld.de.vu/ Rødlakeret skaft, påmalet med hvid skrift ZR st. Ø, sortlakeret hakke http://www.fugle-net.dk/faelles/nhakke.htm Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Tror jeg hadde droppet hakka og gått for en sånn her i steden. Bosch - GSH27 - 29Kg Road Breaker Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 zoro har ikke svart enda. hmm. likte han ikke svarene våre? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kanskje han fant ut at det var noe som het www.hakke.com Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ellers så fant han denne hakke-siden... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Han hakke tid Heilt enig: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 kan jo hakke med denna også da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå