zoro Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 i hvilken bok kan jeg lese om hakking? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Du trenger ikke lese. Bare finn deg ei øks/hakke, så kan du hadde i vei på skog og berg... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har skrevet litt om hakking her: Hakk, hakk, hogg, hakk, hogg og hogg. Hakk hogg knas hakk hakk hogg bom hakk au hogg hogg hakkakk kahakk hakk hakk. Hogg hakk hakk hakk. Hogg hogg hogeli hogg, hogg hogg hogeli hogg. Håper dette hjalp deg. Mvh Nissen Lenke til kommentar
ZorAXee Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Ta en øks og gå ut på tur til du finner noe å hakke på :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 hakke hakkespett.. [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-31 15:07 ] Lenke til kommentar
CPU Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Kan vell hakke hvor du vil for meg bare ikke på meg:p Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 anbefaler "gutta på tur" guide, sammen med en "gutta på tur" kniv. funker glatt for meg! (hakka nettopp en skoleserver.... de retter ikke opp de skadene på ei stund!!! ) ok, det med skoleserveren var ønsketenking Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 ...vi hakker i skog og fjell... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 hakk ikke mere her a...blir så mye å lese gjenom for oss uten hakke.... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Kan hakke verbalt, da? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 "Snehvit og de syv dvergene" Og: hakking og hogging er vel (strengt tatt) et par forskjellige ting? Hakking: mest utført i diverse bergarter med bla hakker (derav navnet) Hogging: utføres i skog for det meste, fører til at store trær faller over ende, og er utført med øks! (nu i de senere tider også utført med en motorisert dingsboms kalt "motorsag". Den kan også (iflg Herr Sunde) brukes til å dele inventaret ditt i to! :razz: Lenke til kommentar
Fa så Quvasse Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 http://www.hakking.no eller com for fa!!!!!!! Lenke til kommentar
Fa så Quvasse Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Very Happy Very Happy Very Happy :smile: Smile :smile: Smile :smile: Smile :sad: Sad :sad: Sad :sad: Sad Surprised Surprised Suprised :?: Confused :?: Confused Cool Cool Cool Laughing Mad Mad Mad :razz: Razz :razz: Razz :razz: Razz :oops: Embaressed Crying (very sad) Evil or Very Mad Rolling Eyes :wink: Wink :wink: Wink :wink: Wink Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hakking.. hmm.. du kan lære deg å hakke selv, uten noen bok! hakkhakkhakk... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 røsk frem www.google.com og skriv : "Hvordan hakke ordentlig" Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Verdens artigste tråd eller? Fy fan hvor jeg ler!! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hakke hakkespett.. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-31 15:07 ]</font> Det var det jeg visste, SirHartge har god sans for humor... og en god del andre her inne også Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hehe...jeg har ansvaret for at denne tråden i sin tid ble åpnet igjen! SirHartge stengte den nemlig, men jeg klaget på det og han åpnet tråden igjen (takk for det forresten SirHartge!). Men det er en gammal tråd da...sjekk når den ble oppretta...hadde nesten glemt hele denne tråden jeg. Men morsom er den Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hehe...jeg har ansvaret for at denne tråden i sin tid ble åpnet igjen! SirHartge stengte den nemlig, men jeg klaget på det og han åpnet tråden igjen (takk for det forresten SirHartge!). Men det er en gammal tråd da...sjekk når den ble oppretta...hadde nesten glemt hele denne tråden jeg. Men morsom er den morro :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå