Pje Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Har noen prøvd eller sett test på "Geforce 2 Pro 64DDR Point of wiev" kort til 1399,- hos datorbutiken [ Denne Melding var redigert av: Pje på 2001-10-17 21:48 ] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 kjøp Ge-Force 2 pro 450 64 mb ddr fra gainward. dette kortet er helt sinsykt. kan clockes noe helt vilt. dette kortet vil jeg selv kjøpe. sjekk for priser på: http://www.komplett.no/ men hvis alt anna av utstyr skal være så bra da hadde jeg selv kjøpt det ge-force 2 kortet eller noe enda bedre! Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 18. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2001 Jeg har lest svært få tester av skjermkort, jeg leste litt om GeForce 2 når det kom ut, nå er det kommt ganske mange modeller og merker. Det er ikke så lett å velge. Jeg skal snart ta å kikke på reviews angående skjermkort. De modellene med 64 MB er meget aktuelle. Dette med lydkort er nå for seit. Jeg har bestillt SoundBlaster Audigy Platinum, og regner med at jeg kjøper Creative Inspire 5700 høyttaler pakken til å bruke sammen med dette lydkortet. Men det er mange gode tips her, jeg er meget takknemlig. Thank you all! Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Er det MIDI du er på jakt etter så kan jeg anbefale Yamaha SW1000XG. Dette kortet har ALT du kan ønske i MIDI sammenheng og kan utvides med andre Yamaha kort til et komplett lydstudio. Ulempen er at dette kortet klarer fint lite annet enn musikk. Yngve Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Definisjonen på en sikker kilde : http://www.anandtech.com/index.html Konsulteres alltid før hardwarekjøp :razz: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 nVIDIA GeForce2 GTS 32ddr tv-ut, kjøp de og du er fornøyd, de har allt dukan få på en geforce2, per-pixel-shading, som den var først ute med, den har en egen "motor" for filmer, som gjør at de blir helt ekte..... har d sjøl, er fornøyd, eneste forskjellen mellom d og pro er at pro har større minnebredde eller ka eg skal kalle d... men viss pro er like billig som gts så børr du kjøpe d selvsagt men aldri finn på å kjøpe mx... alle eg kjenner er ikkje sånn veldi fornøyd med d kortet han ene bytta d ut med gf3 fordi han syns d va for treigt Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Bytt ut Aopen toweret med Et Chieftech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå