Gå til innhold

EL: 16.09.2010 - Liverpool vs Steaua Bucuresti - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Hodgson var ganske forbanna i pausen og ga litt kjeft. Vi var mye bedre i andre omgang, og 4-1 er jeg mycket fornøyd med. Glad for at N'Gog fortsetter å nette, godt å se Cole bli varm i trøya før søndagens clash, og ikke minst at LL får seg en belter.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Artig kamp, selv om vi spiller mot et så-som-så makedonsk lag var det hvertfall gøy å se på Liverpool i dag, og det er noen kamper siden. Håper denne seieren bringer litt selvtillit inn i troppen før søndagens storkamp.

Lucas sitt mål var forresten elsk :love:

@Goldwing: Det var ikke spesielt mange på tribunen nei (vurderer faktisk å ta en tur til i tillegg til WH-kampen for å få med meg en EL kamp, så får jeg bidra litt). Men synes ikke stemningen var spesielt dårlig av den grunn, en del dødperioder var det, og de makedonske supporterene lagde faktisk overraskende mye lyd. Men det var da perioder da The Kop også ga fra seg bra med lyd. YNWA etter N'Gog målet ga meg frysninger.

Lenke til kommentar

Haha, latterlig spent på å se målet til Sleiva. Uansett er ikke game noe å bry seg om, et dårlig stikk fra hans side nå rett før storkampen. Try again?

N'gog kan liksågreit spille foran Torres på søndag. Jeg er hvertfall drittlei av å se Torres dasse rundt jævlig uinteressert.

Lenke til kommentar

Ja, Spearing har imponert i dag. Bare synd han har skuffet hver gang han har fått sjangsen i PL. Burde kanskje lånes ut.

Digger forsatt hvordan han kom inn mot Real og spilte Gerrard stil som en erfaren traver fra den store fotball verden.

Lucas entrer banen! :D

ÅÅÅÅ HELVETE!! Leiva thunderbolt! Og Gerrard gliser på tribunen. Lovely.

Husker godt når han scortet, det var mildt sagt rørende å se Gerrard glede seg sånn over det målet, han sparng resulutt bort og gratulerte heftig. Lucas har en sterk psyke.

Det er bare EL og et drittlag vi slo og bla, bla, bla, men dette gjorde meg oppriktig glad. :)

Faktisk røk de ut på straffer i kampen om CL kvallifisering, så hvor dårlige de er kan diskuteres.

Haha, latterlig spent på å se målet til Sleiva. Uansett er ikke game noe å bry seg om, et dårlig stikk fra hans side nå rett før storkampen. Try again?

N'gog kan liksågreit spille foran Torres på søndag. Jeg er hvertfall drittlei av å se Torres dasse rundt jævlig uinteressert.

Faktisk på en måte enig, men bare på EN måte.

Dette ble den store quote dagen gitt. Ser ut som det blir Liverpool- Blackpool på meg, noen som skal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...