John Keats Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tenkte begynne på disse achievementsa. Trenger en partner for å spille coop mot insane AI da jeg rett og slett ikke orker randoms ( folk leaver i hvert eneste game da de får et win alikevel om jeg skulle klare å vinne, så det mest effektive er å bare joine 60games i timen og håpe folk gidder å cannonrushe for deg ) Så om noen er med på det. Så gjerne legg meg til på Detectable.542 Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Im in ? Spiller hovedsakelig Terran btw. Twish 975 Plat 18 (straks dia) Endret 16. september 2010 av kleshenger Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg er med. Går for alle coop insane achievements? Vet hvordan rush funker for både T, Z og P. Har alle Campaign achivements (driver med brutal nå). Er på godt vei til å ha alle achievements i solo vs ai. DNA.554 Endret 16. september 2010 av nanotech Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 PICK MEEEE!! :DDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå