Makky Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Lurer bare på hvilken port jeg må åpne for å få til nettspilling med generals? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Er det ingen som vet noe? Ingen som spiller generals på nettet og har ruter? Jeg har ruter fra ngt (netopia) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Rettningslinjer §8: Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. http://forum.gamer.no/retningslinjer.php Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Mener 27244 er default. Takk for svar Men, siden alle porter under 1023 er sperret, trenger jeg bare å forwarde den porten til riktig pc? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Er det ingen som vet noe? Ingen som spiller generals på nettet og har ruter? Jeg har ruter fra ngt (netopia) Prøvd å kjøre netstat i cmd-vindu mens spillet er aktivt, der ser du alle porter som det lyttes på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå