Gå til innhold

PL: 18.09.10 Sunderland v Arsenal, Stadium of Light

invalid_user

Anbefalte innlegg

Helt knust etter dette resultatet. Visste at Rosicky kom til å bomme på straffen. Det var så forbanna typisk. Orker ikke skrive noen spillerbørser eller noe sånt. Greit nok, Sunderland pressa oss og scoringen måtte jo faen komme en gang, men så fuckings irriterende at scoringa kommer på overtid av overtid. Horedommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget mulig. Jeg nevnte bare mangelen på tribuneliv som var veldig mye mer prominent før i tiden, jeg tror dette har noe med pengene og masser av nye fans å gjøre. Problemet med pengene er at Chelski ikke har gjort seg fortjent til dem og bare fått dem heldigvis siden en rik milliardær ville ha noe å gjøre.

Så voksen du er. Chelski liksom. Hvor gammel er du egentlig?

Chelsea skal utvide stadion.

De ble kjøpt opp for 1 krone rett før den aktuelle konkursen.

Mutu skylder Chelsea 17,5 millioner Euro.

Essien, Drogba og Cech er dyrere nå enn de var før.

Roman valgt akkurat Chelsea av alle andre aktuelle klubbe i de lavere divisjonene. Hvorfor?

Det er trist så usympatiske dere er. For en lojal supporter som meg så blir jeg faktisk litt lei meg når folk sier slik om yndlingslaget mitt. Hva har jeg sagt mot deres lag?

Hva forventer du da? Klubber som Liberpool, Manchester United og Arsenal har jobbet seg opp gjennom mange mange år med god økonomisk drift og så kommer Roman. Blar opp 500 mill pund og vips så er Chelsea gode i løpet av noen få år og holdes kunstig i live ved å betale underskuddet demmes. I mine øyne så synes jeg ikke det er rart at de andre reagerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som en del av rehabiliteringsprosessen har jeg nå sett høydepunktene fra matchen. For en vits av et mål å slippe inn, hva faen var det?! Og den feite idioten Phil Dowd har jeg ikke kommet over, jævla partiske rasshøl. Hvorfor i helvete blåser du ikke av når vi klarerer corneren? Og Clichy fucker opp som fører til mål, for en bombe. Jævla franskmann uten ryggrad. Helt ubegripelig surt å ikke dra hjem til Ashburton med full pott. Blir fysisk uvel når jeg ser bilder fra denne kampen. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor alle skylder på Clichy, da Sunderland reduserte. Clichy klarerte og ballen uheldigvis traff Laurent Koscielny..

Lenke til kommentar

Det var jo klassisk Clichy panic attack, og han hadde stor skuld i det målet tykkjer eg.

+1. Jeg begynner å få inntrykket av at Clichy ikke er god til stort annet enn å løpe fort. Gibbs er som nevnt tidligere bedre defensivt og har langt bedre innlegg. Håper han starter neste helg.

Lenke til kommentar

Er forsatt knust etter i går. Denne helgen har vært totalt katastrofe fotball messig.

Jeg må bare få ut en ting. Jeg syns det er helt utrolig at det faktisk er mulig at det kommer United supportere i denne tråden og slenger drit. Håper dere virkelig ser poenget som jeg prøvde å komme med i Everton tråden. Alt er så jævli mye værre når det skjer med dere, men det er jeg vandt med. Kjenner mange united fans og 90% av alle er lik. Nei jeg skal ikke dra alle under en kamm, men les denne tråden. (Nei jeg har ikke lest hele tråden, men det jeg har lest er det kun dritt slenging.)

Lenke til kommentar

Blæ, vi er da alle voksne menn her? Må da tåle litt dritt, spesielt når vi slipper inn på fergietime som vi gjorde.

Dessuten, det var vel ikke så mye dritt her inne. Kan huske da vi tapte Utd kampen på Emirates ifjor, da bidro Utd supporterene sterkt til mine knuste talerkener, gleder meg til vi møter dem i år, vinner vi skal de få hørt det lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...