Gå til innhold

PL: 18.09.10 Sunderland v Arsenal, Stadium of Light


invalid_user

Anbefalte innlegg

Herregud. Jeg visste det. Det måtte komme på overtid. Møkkadommer. Det røde kortet til Song er det mest latterlige jeg har sett, og han burde blåst lenge før målet. En idiot som den dommeren har ingenting å gjøre i verdens beste liga. Og jeg biter ikke på Golwing sine latterlige forsøk på å provosere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har igrunn oss selv å takke. Vi har mange sjanser til å punktere kampen, spesielt i starten av andre. Vi mangler sharpness og vilje til å fortsette å pushe når vi leder på bortebane. Men det er klart, det er 12 mot 10 store deler av kampen, da er det vanskelig. Songs første gule sparket han jo luft, og det andre var et strengt idømt gult kort. Krisekamp av Phil Dowd. Katastrofe.

Lenke til kommentar

Endelig finnes det en normal, fornuftig fyr blant Man.Utd supportere. Limbeck, det skal du ha for.

HAHAHAHA, lo så jeg gulpet opp middagen.

 

Men jeg føler selvsagt med Arsenal gutta, dette svir noe jævlig og jeg unner få den smerten.. Men nå var flere av dere fitter når Fulham og Everton robbet oss og da skal dere faen få igjen med samme mynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke positivt i mine øyne. Håper Arsenal vinner alt utenom kampene mot Liverpool. Utd blir soma alltids med å regne i gullkampen, og jeg håper på det sterkeste at det ikke er bare Chelsea som kan kunne gi en kamp til døren.

 

Men Liverpool kan da ta Arsenal. Chelsea kan bli for hardt kanskje men alikevel. 18 September. Det er ekstremt tidlig å dra noen slutninger

Lenke til kommentar

Endelig finnes det en normal, fornuftig fyr blant Man.Utd supportere. Limbeck, det skal du ha for.

HAHAHAHA, lo så jeg gulpet opp middagen.

 

Men jeg føler selvsagt med Arsenal gutta, dette svir noe jævlig og jeg unner få den smerten.. Men nå var flere av dere fitter når Fulham og Everton robbet oss og da skal dere faen få igjen med samme mynt.

 

Hører du Game. "fornuftig fyr blant Man.Utd supportere. Limbeck" Kos deg med den du :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Goldwing, hva med å vokse opp? :) Jeg har alltid vist ydmyk i deres tråd, det vet du godt. Hva med å behandle meg med det samme? At det finnes noen arsenal-troll, kan jeg ikke noe for. Men nu synker du til deres nivå og vil være troll på lavest, vær så god. Velkommen skal du være. Når jeg vil se etter goldwing, da vet jeg at jeg skal alltid se ned i bakken, der finner jeg deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skjedde jo dette 5-6 ganger til fordel for Arsenal mot slutten ifjor da, så man har hatt sin del av flaksen før.

 

Alltid bittert når det glipper på en slik måte, spesielt med tanke på hvordan dommer opptrer. Samtidig er det litt justice at noe går mot Arsenal annet enn alle skadene. Selv med denne scoringen er dette en knallbra seriestart fra Arsenal sin side, og det er ikke mange lag som kommer til å dra med seg 5 poeng eller mer borte mot Liverpool, Sunderland og Blackburn.

 

Arsenals sesong står på hvorvidt de klarer å prestere i toppkampene og hvordan man holder ut mot slutten av sesongen. Dette er 2 onder Arsenal har slitt forferdelig med de siste sesongene. Litt kjipt med tanke på hvor vanvittig bra det sitter når man først har dagen. Unner Wenger et trofe relativt snart.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skjedde jo dette 5-6 ganger til fordel for Arsenal mot slutten ifjor da, så man har hatt sin del av flaksen før.

 

Alltid bittert når det glipper på en slik måte, spesielt med tanke på hvordan dommer opptrer. Samtidig er det litt justice at noe går mot Arsenal annet enn alle skadene.

De poengene vi reddet mot slutten av kampene i fjor er ingenting i forhold til de poengene vi mistet mot slutten.

 

Haha, hva mener du med dette? Hvor ofte går ikke ting imot Arsenal? Skader, dommeravgjørelser, keeper- og forsvarstabber osv. Justice, my ass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...