Latias Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kunne ikke vært mer fortjent den scoringen der. Deilig at Sunderland får lønn for strevet! +1. 12-3 i cornere sier sitt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvor mye betalte Man.Utd for dommeren? Har dere sikre kilder? Gief plz Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 PARTY PARTY!!! Digg oppladning før mårradagen. Elmohammedy er faen med klasse. Han får ikke Sunderland beholde lenge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) fortjent kan det vel kanskje være, dog dommeren burde ha blåst av etter hjørnesparket Endret 18. september 2010 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Hvordan er dette fantastisk for deg som LFC-supporter? Jævla kukk Bent imo. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvor mye betalte Man.Utd for dommeren? Har dere sikre kilder? Gief plz Cry me a river. Du burde være fornøyd dere ikke tapte. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Endelig finnes det en normal, fornuftig fyr blant Man.Utd supportere. Limbeck, det skal du ha for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Hvordan er dette fantastisk for deg som LFC-supporter? Jævla kukk Bent imo. Liverpool skal ikke en gang konkurre med lag som Arsenal engang. Det er et lag som skal kjempe for 5.plassen. psss... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dette liker jeg som Chelsea-supporter. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jævla surt å tape poeng 4 min på overtid uansett om det var fortjent eller. Latterlig kamp av oss......................... Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvor mye betalte Man.Utd for dommeren? Har dere sikre kilder? Gief plz Cry me a river. Du burde være fornøyd dere ikke tapte. Rødt kort? Fergieovertid? Smarting, det er lov å tenke litt. Arsenal var elendig, Sunderland var bra idag. Men det har ingenting med dommeren å gjøre, han sugde. Han dømte mot oss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Hvordan er dette fantastisk for deg som LFC-supporter? Jævla kukk Bent imo. Jeg hadde trodd scousere ville likt dette Hvor mye betalte Man.Utd for dommeren? Har dere sikre kilder? Gief plz Cry me a river. Du burde være fornøyd dere ikke tapte. Rødt kort? Fergieovertid? Smarting, det er lov å tenke litt. Arsenal var elendig, Sunderland var bra idag. Men det har ingenting med dommeren å gjøre, han sugde. Han dømte mot oss. Hva er egentlig fergie overtid? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Steike så mye marginer Sunderland har på overtid, men kampen burde strengt tatt vært blåst av etter klareringen på corner. Zenden brukte jo nærmere 10 sek på å få ballen inn til rett utenfor 16meteren igjen og da var overtiden over og vel så det. Fine resultater for sunderland på overtid, først latterligjøre mitt city, så arsenal, bare det ikke var så ille som city. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 overtid i overtid Limbeck Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 For en nedtur, helga totalt ødelagt. Sunderland skulle hatt et halvt dusin gule kort i tillegg til de som de allerede får. Helt vilt, også en forbanna scoring et halv minutt over overtid, når vi har KLARERT EN CORNER LAR HAN SPILLET FORTSETTE?!?! For en nedtur, herreminskaper. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ikke positivt i mine øyne. Håper Arsenal vinner alt utenom kampene mot Liverpool. Utd blir soma alltids med å regne i gullkampen, og jeg håper på det sterkeste at det ikke er bare Chelsea som kan kunne gi en kamp til døren. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Hvordan er dette fantastisk for deg som LFC-supporter? Jævla kukk Bent imo. Alltid godt å se en av de større klubbene snuble. Spesielt på overtid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Hvor mye betalte Man.Utd for dommeren? Har dere sikre kilder? Gief plz Cry me a river. Du burde være fornøyd dere ikke tapte. Rødt kort? Fergieovertid? Smarting, det er lov å tenke litt. Arsenal var elendig, Sunderland var bra idag. Men det har ingenting med dommeren å gjøre, han sugde. Han dømte mot oss. Arsenal var ikke elendige. Trodde dere at vi skulle leke mot suderland borte ? De tapte bare 3 hjemmekamper ifjor. Jeg er enig at i 1.omgangen spilte vi ikke fult så bra, men vi hadde herje i 2.omgang. Endret 18. september 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå