Benbjo Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har på følelsen at Almunia koster oss poeng i dag. Vet ikke hvorfor, men det er en snikende følelse jeg har hatt i hele dag. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 JC = jesus christ (of jeg tror ikke du trenger noen forklaring på hvem det er ) Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har på følelsen at Almunia koster oss poeng i dag. Vet ikke hvorfor, men det er en snikende følelse jeg har hatt i hele dag. Du kommer nok til å ta feil, du Har god følelse idag, Almunia vil være rå idag Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 JC = jesus christ (of jeg tror ikke du trenger noen forklaring på hvem det er ) Haha, det burde jeg visst. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Laget: Manuel Almunia Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin Samme som mot Braga, med andre ord. Flott at Wilshere starter igjen. Endret 18. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Sunderland: Sunderland: Mignolet, Onuoha, Richardson, Ferdinand, Bramble, Welbeck, Elmohamady, Malbranque, Riveros, Henderson, Bent. Subs: Carson, Bardsley, Zenden, Colback, Gyan, Reid, Da Silva. Får håpe Kos + Squid ikke blir revet i stykker av Bent + Welbeck. Bramble scorer vel på en corner tenker jeg. Håper ikke gutta tar for lett på oppgaven. Dette blir en neglebiter. EDIT: Trur jeg stikker ned på Scotsman. Snakkes etter kampen =) Endret 18. september 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Åh, dette blir et slit. Tro vi vil merke mangelen av Vermaelen mer enn hva mange tror. Come on you Gunners!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Sunderland: Sunderland: Mignolet, Onuoha, Richardson, Ferdinand, Bramble, Welbeck, Elmohamady, Malbranque, Riveros, Henderson, Bent. Subs: Carson, Bardsley, Zenden, Colback, Gyan, Reid, Da Silva. Får håpe Kos + Squid ikke blir revet i stykker av Bent + Welbeck. Bramble scorer vel på en corner tenker jeg. Håper ikke gutta tar for lett på oppgaven. Dette blir en neglebiter. EDIT: Trur jeg stikker ned på Scotsman. Snakkes etter kampen =) Hvis kos og Squid blir revet i stykker av bent og Welbeck, så har de ingenting å gjøre i Arsenal. Jeg forventer at de skal gjøre en god kamp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tipper dere vinner denne nokså greit, men følger med for å få sett litt på Danny likevel. Alltid stas når eget lag er i flytsonen, noe Arsenal virkelig er. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vi har ikke akkurat åpnet noe spesielt bra. Vi får håpe at de slepper seg ned litt etter hvert så vi får spilt vårt spill. Oi, oi, oi. For ett mål!! Kanon! Bra presset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 HAHAHA, er det mulig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 HAHAHA!! FY FAEN FOR EN SCORING Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Freak goal. Men fy for en dust Ferdinand er. Perfekt start for dere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nice mål fra Fabregas Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Alltid stas når eget lag er i flytsonen, noe Arsenal virkelig er. Hodet på spikeren, that is. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 PS: nesten 1-1. Vi må jo dekke spillere da!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Wilshere har ikke vært god.. =/ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hva skjer nå da? Nei, nei, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå