eyvind_s Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har tenkt å kjøpe t610, vil selvfølgelig finne denne billigst mulig. vet den er ganske så billig på siba(3 399:-), men pleier jo å være vesentlig billigere hvis du binder ditt abb. ytterligere. i mitt tilfelle vil jeg binde videre mitt djuice abb., men finner bare expert sitt tilbud på t610 med djuice og syns ikke det var noen pris å skryte av ettersom den bare var noen hundrelapper billigere enn sibas uten abb.-pris. da lønner det seg jo nesten å ikke binde seg og heller betale to hundre lapper ekstra... men det jeg vel egentlig lurer på er om noen vet hvor t610 med djuice abb er billigere enn experts 3.199,- http://www.expert.no/produkter.asp?sku=514...eload_coolmenus Lenke til kommentar
XacatecaS Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 har tenkt å kjøpe t610, vil selvfølgelig finne denne billigst mulig. vet den er ganske så billig på siba(3 399:-), men pleier jo å være vesentlig billigere hvis du binder ditt abb. ytterligere. i mitt tilfelle vil jeg binde videre mitt djuice abb., men finner bare expert sitt tilbud på t610 med djuice og syns ikke det var noen pris å skryte av ettersom den bare var noen hundrelapper billigere enn sibas uten abb.-pris. da lønner det seg jo nesten å ikke binde seg og heller betale to hundre lapper ekstra... www.kelkoo.no og www.hardware.no har prissammenligninger mellom forskjellige mobiler. Iallefall er kelkoo meget passende for akkurat dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå