fe_atrox Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Heisann! Jeg sliter med å spille på battle.net med min Jenssen Airlink router. Når jeg bruker internett vanlig, har jeg ingen problemer, men når jeg spiller blir det en annen klang i bjella. Det går fint i noen minutter, men så får jeg stødig 150ms med topper på 400ms til over 1000ms. Jeg spiller i hovedsak Dota på Battle.net, og har åpnet portene på routeren, men sliter fortsatt. Internett linja jeg har er sterk nok i massevis så problemet ligger ikke der. Har flere brukere på nettet, men det har ikke innvirkning på vanlig bruk av nettet, men kan det ødelegge for spillingen? Er det noen som har gode forslag? Setter stor pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det du kan prøve på, er å oppgradere firmware. Hjelper ikke det, så åpne vinduet og kast routeren så langt du greier. Har inntrykk av at veldig mange med Jensen sliter med dårlig stabilitet. Det finnes routere på markedet som er hundre ganger bedre enn de jallaboksene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå