Boris Yeltsin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skal se RE Afterlife på fredag, men har ikke sett de andre filmene. Må jeg se de andre filmene for å få med meg handlingen i Afterlife? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hadde egentlig vært greit da filmatiseringen og spillene er forholdsvis stor forskjell handlingsmessig. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 får se om jeg rekker å se filmene i kveld.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skal se RE Afterlife på fredag, men har ikke sett de andre filmene. Må jeg se de andre filmene for å få med meg handlingen i Afterlife? På forhånd takk! Handling? Tror nok du blir skuffet. Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hehe ^^ Har akkurat gjort det samme Skal avgårde å se filmen i dag. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Har kun sett animasjoner i 3D (Up!), så må si dette var virkelig fett. Kult at den filmen er laget kun for 3D. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Tja, jeg tok av brillene flere ganger under filmen uten å merke noe særlig forskjell. Bildet ble litt uskarpt, men det var alt. Enkelte scener var stilige, men ikke så mye at det ville ha påvirket karakteren min til eller fra. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 kanskje du mangler dybdesyn Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ja du bør se de andre for å skjønne alt som skjer. Filmen var jo egentlig ganske bra, men kunne ikke måle seg med 1`ern. Det var en god nummer 2 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 La veldig lite merke til 3d-effektene. Skuffende film. Hvor var historien? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Terningkast? Eller - / 10 ? Vurderer selv å dra på kino for å se den, eller kanskje bare vente til den kommer ut på blu-ray / dvd. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg ville ikke anbefalt den. Selv er jeg stor fan av zombiefilmer og likte de tidligere filmene i serien veldig godt. Dette er definitivt den den dårligste av dem. Og det at den heter "3d" er bare tull. Det kunne de spart seg for. Ville kanskje gitt den 4/10. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Enig. Den første filmen var mer eller mindre basert på spillene og helt klart den beste i serien. Den andre og tredje gadd ikke engang lese bak på coveret til spillene, men "oppfant" hele serien på ny. Selve filmene var ikke direkte dårlige, men kunne ha vært langt bedre. Men denne? Se heller en "ekte" zombiefilm. Det står for øvrig 3D bak tittelen, men det meste av filmen er i 2D. Dvs det er teknisk sett i 3D, men det hadde ikke gjort noe fra eller til om det var i 2D. De få scenene som virkelig utnytter 3D-biten gjør ingenting fra eller til. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Uten å dra 3D diskusjonen for langt, så er ikke effekten så veldig stor enda. Dette tror jeg er et bevist valg fra produsentens side da 3D på hjemme markedet ikke har tatt av så langt. Er litt tidlig i utviklingen. Man vil ikke ha noe problemer med å se en 3D film uten brillene (blir kanskje litt sliten i lengden) Avatar eks hadde veldig få skikkelige 3D effekter, kun litt ekstra dybde generelt. Dette var et bevist ønske fra James Cameron. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Men hele poenget med 3D er vel å få mer dybde? Han brukte ikke flere år på å utvikle en 3D-teknologi så han kan vise filmer der de slenger ting mot kameraet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Joda, men det kommer når 3D blir mer vanlig i stuen hjemme. Det er ikke verd den ekstra kostnaden før "alle" vil ha 3D.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå