tt_rss Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei, jeg er ute etter en laptop som oppfyller noen få krav. 17"-skjerm God nok til å spille SC2 med rimelig grafikk(ideelt 1680x900ish på high, men resolusjonen kan godt være litt lavere) med stabil fps Stabil(god kjøleløsning slik at den ikke blir varm og krasjer etter en lang session, dette er veldig viktig) Ellers skal den være så billig som mulig, og det er viktig at det er en laptop som er tilgjengelig i 'fysiske' butikker akkurat nå, slik at jeg kan kjøre et sted i Oslo og kjøpe den i dag. Takk Lenke til kommentar
tt_rss Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Ingen? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Som jeg vet om, fins det ikke billige gaming bærbare med god kjøleløsning. Har sett mange anbefale Asus G73 i 17"-klassen. Endret 16. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Som jeg vet om, fins det ikke billige gaming bærbare med god kjøleløsning. Har sett mange anbefale Asus G73 i 17"-klassen. Sier meg enig med denne. Beste ytelsen du får for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå